Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Ja, jag VET. Det går inte att ställa diagnos på buke men jag skulle vilja höra era erfarenheter ändå ;).
Om det blir värre efter dagens...
Kropp & Själ
Pappa, 85 år och dement, ramlade och fick en svår bäckenfraktur för en vecka sen.
Nu börjar de redan prata om att han ska rehabiliteras...
Kropp & Själ
Alla här på Bukefalos verkar så fantastiskt kloka så jag tänkte prova att be om er hjälp då jag inte mår bra psykiskt. Jag har just gått...
Kropp & Själ
Började på gymmet i lördags och har noterat dessa tre ggr jag varit där att minst fem tjejer har vägt sig efter träningen varje gång jag...
Kropp & Själ
Så jag fick åka in till sjukhuset för 13 dagar sedan och fick en injektion med smärtlindring i skinkan. Ungefär tre dagar efter att jag...