Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska åka till Polen och väl där kommer jag behöva en summa på >10 000 (inte till olagligheter ;) ) Hur ska man göra enklast?
Svar
6
· Visningar
818
Senast: Hazel
·
Äldre Som en liten spinoff på pepparkakstråden, men tanke på att julen snart är här. Vilken är den bästa köpeglöggen? Jag har inte...
Svar
17
· Visningar
1 242
Äldre Jag ska åka tåg från Rättvik till Malmö nästa vecka.Till saken hör att jag inte åkt tåg på typ 100 år;)...och är nu jättenervös för...
Svar
18
· Visningar
1 088
Äldre Råkade på den här artikeln idag, iofs gammal men ändå intressant. :eek: Var exakt ligger staden tror ni... 2
Svar
27
· Visningar
3 405
Äldre Kollar ni? Äntligen har det börjat :bump:. Läste, tror jag, i AF att det skulle vara en oanständig scen i nåt avsnitt längre fram :eek: 2
Svar
25
· Visningar
2 390
Senast: Mia_R
·
Äldre Liten spinoff på Singoallas tråd... Vilka krav är det på att föda upp och slakta egna djur? Vilka djur är lämpliga föda upp för eget... 2
Svar
31
· Visningar
8 535
Äldre Jag har en son som studerar på högskolan, min sambo har en dotter i samma ålder (20+)som går en praktik på ett år genom... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 018
Senast: dramatik
·
Äldre Vi funderar på att hyra en stuga över julhelgen någonstans i Dalarna eller närheten, då jag fått för mig att där är mysigt den årstiden...
Svar
12
· Visningar
1 433
Senast: Fibusen
·
Äldre För mig heter det "later". I will do this later. Men har sett flera olika sidor där det skrivs "latter". I will do this latter... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 147
Senast: hastflicka
·
Äldre Varför skriver man, när man pratar om hund/hästutrustning, "selet" istället för "selen", "sele"/"selen" istället för "selar"/"selarna"...
Svar
7
· Visningar
811
Senast: Stinaelin
·
Äldre Jag har motorvärmarplats till min bil. Min bil och en bil till delar på en stolpe. Min bil har en vanlig förlängningssladd och bilen... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 185
Senast: em-pirre
·
Äldre Stod på löpbandet igår vid sjutiden och såg en kille uppträda på, tror jag det var iaf, EMA..? Såg ut som en ung Bryan Adams typ...
Svar
3
· Visningar
658
Senast: Lenis
·
Äldre Jag har lite dötid ibland på mitt jobb men måste ändå vara där mina timmar :meh: Brukar läsa en bok men ibland vill jag pyssla med...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: Karma
·
Äldre Ursäkta för säkert idiotisk fråga. Men jag undrar över det här med att besöka kyrkor... Hur gör man? :o När är kyrkor öppna? Är det...
Svar
18
· Visningar
1 801
Äldre Har nyligen kommit hem efter en volontär resa till ett land i Afrika...Blev där en mkt kortare tid än det var tänkt....För det var inget...
Svar
13
· Visningar
3 136
Senast: lilstar
·
Äldre Heter det ens vaccinationsintyg för människa? :p I vilket fall ska jag snart ut och resa och behöver veta vilka vaccinationer jag har...
Svar
9
· Visningar
4 315
Äldre Hittade i helgen ett recept jag vill testa på en asiatiskt fisksoppa. Oturligt nog tappade jag bort det idag på väg till affären:( Så nu...
Svar
1
· Visningar
570
Äldre Jag skulle gärna vilja ha lite pocketbokstips! Är verkligen en allätare på bokfronten och har på sista tiden läst allt mellan En man som...
Svar
6
· Visningar
701
Senast: mandalaki
·
Äldre Sålde min bostadsrätt idag, men hur funkar det egentligen? Ska lämna uppgifter på måndag till styrelsen så de kan godkänna personerna... 2
Svar
29
· Visningar
3 354
Äldre Jag tror jag har en 30-års kris, även om jag bara är 27 år. Min fråga är väl egentligen hur man hanterar det och hur man ska veta om det...
Svar
10
· Visningar
4 702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka