Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Sugen att åka på en solresa, men då jag endast varit på solresa en gång tidigare (Teneriffa, v.44 för fem år sedan) och sedan enbart...
Svar
6
· Visningar
3 096
Senast: Mineur
·
Äldre har gjort pannacotta, i vanliga fall går det bra men nu hade jag i 1/3 del hasselnötmjölk och den vägrar stelna, kan man koka om och...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: emlem
·
Äldre Då och då, så där dagen efter kommer en och annan på enkla lösningar på de stora problemen man diskuterade dagen innan... Igår var det...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: golit
·
Äldre Vänder mig till bukeoraklet igen för en fråga. För något år sedan läste jag i någon tidning om en tjej som gjorde...
Svar
5
· Visningar
1 527
Senast: mirrorgirl
·
Äldre Hur är vädret i Portugal från mars-augusti typ? Finns där några speciella sjukdomar? Ska ta med mina hundar.
Svar
0
· Visningar
500
Senast: Smurfoff
·
Äldre Jaha, jag har köpt en ny telefon för att min gamla började ge upp. Igår funkade telefonen fint, idag har den knappt haft nätverk på hela...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: Darkie
·
Äldre Kort och mindre viktigt fråga;) Ska åka öresundståget och såg att det är arbete på vägen Suck! Så funderar för bekvämlighetens skull... 2
Svar
20
· Visningar
3 187
Senast: kolblakkur
·
Äldre Med det menar jag så enkla att jag hade kunnat be min 2,5-åriga dotter att baka dem åt mig :D Det är både själva muffin-delen och... 2
Svar
28
· Visningar
2 468
Äldre Japp jag är en riktig fryslort verkligen, fryser för minsta lilla. Är oftast kall om händer och fötter. Har blivit mer frusen av mig...
Svar
10
· Visningar
1 867
Äldre Som rubriken lyder är det ju snart dags för halloween och jag behöver massa tips på vad man kan klä ut sig till som är lite udda men... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
19 295
Senast: Ceta
·
Äldre Är ni nattugglor eller morgonpigga? Hur många timmar sover ni? Vilken tid lägger ni er? Jag är en obotlig nattuggla. Ibland är jag... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 381
Äldre ärligt talat vem är förvånad? Om du har ett aktiebolag har du en skyldighet, att ge utdelning till ägarna. Sen har du underordnade... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 995
Senast: Lobelia
·
Äldre Har en tro om att det inte finns nån som lever sitt liv enligt "den stora regelboken". det finns så mycket regler både social och... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 604
Senast: pepp
·
Äldre Ja, jag vet: Hur långt är ett snöre? ;) Jag ska vittna som målsägare i en rättegång som gäller sexuellt ofredande och brott mot...
Svar
13
· Visningar
17 645
Senast: Zoya
·
Äldre Vad är det för ny dryg grej tuben har börjat med? När jag tittar på klipp och den behöver buffra lite så istället för att bli tyst någon...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: sillysinta
·
Äldre Jultrådar har börjat poppa upp men hittade ingen julklappstråd. Kan vi inte samla lite julklappstips här? Den enda julklapp jag har...
Svar
13
· Visningar
1 170
Senast: AnnaJL
·
Äldre Vad finns det för adventskalendrar? Alltså sådana som inte innehåller choklad, en bild, eller en leksak :p Jag har fått Bodyshops...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: bollen__
·
Äldre :crazy: Släkten börjar undra vad man önskar sig och jag har inte en aning. Oftast så köper man ju det man behöver när man behöver det...
Svar
13
· Visningar
1 080
Senast: lil-sis
·
Äldre Har beställt denna klänning och - kors i taket - så satt den bra! Dock är jag en sjujävla fryslort och vill ha något att dra på mig...
Svar
17
· Visningar
1 693
Senast: Tassetass
·
Äldre Argh jag ar sa arg pa mig sjalv, och pa datorn for att den sakcade ihop sa att sidan inte sparades. Men hittade for nagon vecka eller...
Svar
0
· Visningar
689
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka