Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon här som läst den och kan ge tummen upp eller ner? Funderar på att köpa den till lillasyster som fyller år. Tack på förhand!
Svar
0
· Visningar
560
Senast: aemaria
·
Äldre Ja, jag vill då inte bli en av dessa människor som sitter och gråter ut i aftonbladet för att de fått telefonräkningar på tiotusentals...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: anna_panna
·
Äldre Suck. Läste på en kommuns hemsida. Bra eller dåligt? Personlig uppfattning: för jävligt rent ut sagt. Tidigare låg det som... 2
Svar
21
· Visningar
2 434
Senast: Wreckage
·
Äldre Ja, hur gör man egentligen? Om man har all grund så att säga. Är det "bara" att skicka in till ett bokförlag? Eller hur ska man gå...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: Araminta
·
Äldre Har en försvarlig mängd tomma medicinburkar i ett skåp jag behöver röja ur. Finns det något smart användningsområde jag inte tänkt på...
Svar
8
· Visningar
1 846
Senast: Rosett
·
Äldre Jag ska snart ha en klänning med bar rygg och letar just nu med ljus och lykta efter en lösning till mina bröst. Jag måste ju ha en bh... 2
Svar
24
· Visningar
19 163
Senast: eyz
·
Äldre Jag ska skicka ett litet paket till Norge, väger c:a 1,8 kg max och är inte stort. Men posten tar 225:- kr i porto (skickats som "brev")...
Svar
10
· Visningar
3 511
Äldre Många biltrådar nu, jag vet. :D Vad kostade er bil? Märke och miltal när ni köpte den? Är ni nöjda med den? Jag har idag köpt mig... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 419
Äldre Ja ni ser ju rubriken :) Vi ska ha födelsedagsfirande i stallet på fredag kväll, och jag står för tårtorna. Ska göra två stycken, en söt...
Svar
9
· Visningar
2 368
Senast: Toxid
·
Äldre Folk som skriver det vämjeliga imon istället för imorgon - tror de att det stavas så? Uttalar de det så? Eller är det bara... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
15 108
Senast: mandalaki
·
Äldre Någon här som har en nyare Outlander? Vi funderar på att käpa en 10, automat, bensin. Skall bla dra lite med den. Bra dåligt med Outlandern?
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Boj
·
Äldre Nu behöver jag bukefolkets hjälp! Vi ska på konsert på hovet imorgon kväll kl halv 8 (tar oss dit med bil). Vi åker från Norrköping. Hur...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: Korven
·
Äldre Idag blev jag sur när jag ville se ett avsnitt av en TV-serie som jag missat när det sändes, och det inte var tillgängligt på TV4play...
Svar
12
· Visningar
1 502
Senast: cambodia
·
Äldre Det torde ju finnas några som bor i Eskilstuna här inne? Jag känner mig otroligt ensam som "nyinflyttad" och speciellt nu i helgen...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: sky_fly
·
Äldre Det är någon som ringer konstant till min mobil och det står att samtalet kommer från Iran. Hur kollar man upp vart numret kommer...
Svar
17
· Visningar
3 885
Senast: mandalaki
·
Äldre Ytterligare en till tråd om hår! Sorry, vet att det var uppe en för bara någon dag sedan. Just nu har jag rött hår, jag har haft... 2
Svar
27
· Visningar
6 285
Senast: NotlikeI
·
Äldre Jag letar efter en lång yllekjol som man kan lufsa omkring med i vinter när det blir många minusgrader. Var hittar man det?
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Tass
·
Äldre Jag beställde en iPad air 32 gb från AS i fredags. Igår fick jag leveransstatus av DHL (express) att den hade anlänt till Göteborg och...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: sthu
·
Äldre För ett och ett halvt år sedan fick jag en dator av min pojkvän i 25års present. Vi gjorde slut för två veckor sedan och kräver nu... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 021
Senast: Hellas
·
Äldre I maj åker vi fyra dagar till Skottland. Min sambo är passionerad whisky-freak så det blir det två första dagarna (1½) på Islay där de...
Svar
11
· Visningar
803
Senast: sussisus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Gps-halsband
  • Senast tagna bilden XVI