Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag tycker att det är ungefär hur kul som helst att bugga, meeen jag har inga vänner som förstått tjusningen med detta! Visst funkar... 2
Svar
38
· Visningar
2 265
Senast: Niyama
·
Äldre Idag har jag lärt mig nåt nytt, ovk = obligatorisk ventilationskontroll Aldrig hört talas om innan, tydligen nåt alla hus ska...
Svar
9
· Visningar
1 308
Senast: jennis
·
Äldre Twittrar ni? Eller har ni twittrat och slutat? Har ni kanske funderat på att börja, men inte sett poängen? Jag, som använder Twitter...
Svar
7
· Visningar
858
Senast: astronaut
·
Äldre Ja, ni ser frågan i topic. Vad skulle ni göra? 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 657
Senast: Niyama
·
Äldre Om romer i Sverige, om rasbiologi och diskriminering under 1900-talet och idag. Angeläget för oss alla och såvitt jag vet undanskymt i...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Koltrast
·
Äldre Märkte igår att jag har denna tv-kanal. Någon som har ngt tips på bra program här? Ngn favorit? Har än så länge sett ett hundprogram och...
Svar
0
· Visningar
547
Äldre I en färdigköpt sallad fanns det några bär (?) som jag inte känner igen. Först trodde jag att det var små toppiga tomater. De var röda... 2
Svar
33
· Visningar
4 413
Senast: tanten
·
Äldre Söker med ljus och lykta efter denna, fast den ska vara vit! Fluffig! var finns den att köpa? någon som kan ge ett bra tips? ;)
Svar
5
· Visningar
1 442
Senast: MinIan
·
Äldre Jag har inte läst henne - än. Men jag längtar redan. Tänk, någon som i en bisats beskriver något livsavgörande. Är hon så bra som jag tror? 2 3
Svar
41
· Visningar
3 937
Senast: aprilmaj
·
Äldre Jag ska på halloweenfest imorgon och tänkte klä ut mig till Nicki Minaj, jag har fått hyfsad koll på hur jag ska sminka mig men däremot... 2
Svar
28
· Visningar
5 100
Senast: McFlurry
·
Äldre Är det jätte dumt att använda lösnagel lim ( depend) till lösögonfransarna?
Svar
2
· Visningar
605
Senast: GotAsecret
·
Äldre Ja som rubriken frågar, kollar ni er skräppost mapp när ni kollar mail ? Har insett att på sista tiden hamnar nästan all mail både... 2
Svar
26
· Visningar
2 412
Senast: hastflicka
·
Äldre Tänkte bjuda min son o sambo på middag idag, och kände bara för att bjuda dom. Nu sitter min svärmor ensam,och jag känner så dåligt...
Svar
4
· Visningar
1 741
Äldre Är ju röd dag idag, är alla butiker stängda? Mer specifikt undrar jag ifall Myrorna och Emmaus i Malmö är öppna? Hittar inget på deras...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: Otter
·
Äldre Hej! Nu är det min tur att behöva lite hjälp, har helt kört fast :(. Jag ska göra en marknadsplan och en försäljningsplan men jag...
Svar
1
· Visningar
1 310
Senast: Sleepy
·
Äldre Någon som gjort det och vet hur det fungerar? Får man ut tillgodokvitto, sedlar eller går det få in på bankkortet? Ska åka och växla...
Svar
9
· Visningar
14 195
Äldre Teckna nya hemtelefonnr går ju inte längre (end ip telefoni). Vi har bindningstid på mobilt bredband, som är sådär. Tanken är att ha... 2
Svar
36
· Visningar
3 495
Senast: lizzie
·
Äldre Jo, jag undrar såhär. Det har klyddat lite med mitt CSN, men nu ska jag ha fått in mina poäng till CSN så jag ska få pengar, har ansökt...
Svar
7
· Visningar
879
Äldre En fredagskväll i början av november? Ute på Halloweengalej, hemma i soffan, något annat roligt? Själv sitter jag på jobbet med... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 105
Senast: cili
·
Äldre Jag fick en liten tår i ögat när jag hörde denna. Jackie Evancho sjunger Nella Fantasia: http://www.youtube.com/watch?v=HQF-l9NBtX8...
Svar
11
· Visningar
964
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka