Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
I slutet på januari blev jag rammad av en traktor (jag stod stilla med min bil), bilen gick till skrot och föraren av traktor ansågs...
Trädgård & Växter
Jag fick lite rabarber igår som jag glömt göra iordning och frysa in, idag är jag bortrest hela dagen. Hinner de blir förstörda om de...
Juridik & Ekonomi
Min granne har råkat ut för sjukdom och i samband med det har en större vattenläcka ignorerats i ett par dygn. Taket i badrummet och...
Kläder & Bli fin
(Mycket viktig tråd!!!!)
Jag har nu accepterat det faktum att mitt numera långa hår inte bara är en fas jag går igenom, utan det verkar...
Skola & Jobb
Jag jobbar mestadels utomhus, i ”hantverksbyxor”, och har aldrig hittat några bekväma. För tio år sedan, före två barn och för ett antal...
Kropp & Själ
Jag undviker att gå till läkare så jag börjar med internet. 60 år fyllda och jag blir bara stelare. Att kravla mig ur sängen på morgonen...
Hästnyheter Jag fick dubbelkolla. Det står "...en sådan flytt...", där är det lite oklart vad som menas tycker jag. Generellt ger hela artikeln sken...