Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har funderat på att köpa till min sambo i födelsedagspresent då han lider väldigt mycket av värme på sommaren. Han önskar sig inget...
Trädgård & Växter
Jag har köpt tulpanlökar av sorten Akebono. De blommade i gult första året och nu andra året blev de ljust gula nästan vita. Att det...
Trädgård & Växter
Jag kan inget om suckulenter, så slänger ut min fråga här :D
Min pojkvän har en Echeveria setosa, en suckulent, och den har börjat...
Kropp & Själ
Jag har blivit inlagd och jag har några frågor som någon här kanske kan svara på. Ja, jag vet att jag borde fråga personalen men just nu...
Juridik & Ekonomi
Jag beställde ett avställningsbord från Trendrum för en månad sedan. Det skulle komma inom 8 dagar, ungefär. Jag fick besked om att det...
Hästnyheter Jag fick dubbelkolla. Det står "...en sådan flytt...", där är det lite oklart vad som menas tycker jag. Generellt ger hela artikeln sken...