Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har funderat på att köpa till min sambo i födelsedagspresent då han lider väldigt mycket av värme på sommaren. Han önskar sig inget...
Trädgård & Växter
Jag har köpt tulpanlökar av sorten Akebono. De blommade i gult första året och nu andra året blev de ljust gula nästan vita. Att det...
Trädgård & Växter
Jag kan inget om suckulenter, så slänger ut min fråga här :D
Min pojkvän har en Echeveria setosa, en suckulent, och den har börjat...
Kropp & Själ
Jag har blivit inlagd och jag har några frågor som någon här kanske kan svara på. Ja, jag vet att jag borde fråga personalen men just nu...
Juridik & Ekonomi
Jag beställde ett avställningsbord från Trendrum för en månad sedan. Det skulle komma inom 8 dagar, ungefär. Jag fick besked om att det...
Juridik & Ekonomi
I slutet på januari blev jag rammad av en traktor (jag stod stilla med min bil), bilen gick till skrot och föraren av traktor ansågs...
Trädgård & Växter
Jag fick lite rabarber igår som jag glömt göra iordning och frysa in, idag är jag bortrest hela dagen. Hinner de blir förstörda om de...
Kropp & Själ Det beror väl på halsontet tycker jag. Om det bara känns lite så skulle jag inte göra någonting, utom skippa jogging. Om jag hade så ont...
Hundavel & Ras Har läst i valptråden och måste säga att du verkar ha fått en valp av särskild sort. Som ägare av Borderterrier sen -89 känner jag inte...