Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Kära allvetande buke! Har sökt lite (YH)utbildningar till hösten, som jag såklart hoppas komma in på :)
Dock är jag också anställd, och...
Juridik & Ekonomi
Blir galen på min nya chef. Har försökt att få ta ut ledighet i god tid dvs 3 månader innan. Chefen väntar in i det sista med besked...
Trädgård & Växter
Någon som har exempel på minidamm där man använt sig av murartunnor. Alltså de där svarta som man har som vattenkar till hästar.
/Lizzie
Kropp & Själ
Kort fråga, kan man göra något eller? Jag fick knottrig panna i samband med covid och det har inte lagt sig trots att jag nu varit frisk...
Juridik & Ekonomi
Ett av mina bolag som jag har aktier i har gjort en aktiesplit med 4:1 . Några mer erfarna börssparare här som kan säga om det är bra...
Trädgård & Växter
Jag och min make håller på med att bygga ett fristående uterum. Vi började med träddäck för ett par år sedan och förra året fick på ett...
Skola & Jobb
Är det nån mer än jag som planerar i förväg vad jag ska ha på mig?
Känner att det är så skönt på morgonen att ha klart vad man ska bära...