Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Är det fler än jag som inte tål värme??
Idag är det 23 i skuggan och jag lider 🥴
Håller mig mest inomhus och inväntar svalkan till kvällen 😍
Skola & Jobb
Jag är sjukskriven på deltid, jobbar 75 % just nu pga en utmattning jag fick förra året. Tanken är att jag ska kunna jobba heltid igen i...
Juridik & Ekonomi
Nu ställer jag nog en oerhört dum fråga säkert, men min hjärna är så trött så jag kan inte ta in googlesvaren.
Jag har ett saldo på...
Trädgård & Växter
I flera år har jag kämpat mot främst vanligt gräs i mina jordgubbsland. Jag orkar inte mer! Det går liksom inte att rensa bort om jag...
Skola & Jobb
Kära allvetande buke! Har sökt lite (YH)utbildningar till hösten, som jag såklart hoppas komma in på :)
Dock är jag också anställd, och...
Juridik & Ekonomi
Blir galen på min nya chef. Har försökt att få ta ut ledighet i god tid dvs 3 månader innan. Chefen väntar in i det sista med besked...
Trädgård & Växter
Någon som har exempel på minidamm där man använt sig av murartunnor. Alltså de där svarta som man har som vattenkar till hästar.
/Lizzie