Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Okej, jag behöver ett växthus! Har en liten budget och har därför tittat på växthus i kanalplast. Någon som har erfarenhet av dessa? Är...
Trädgård & Växter
Som rubriken lyder, hur tar man reda på vem som äger ett visst parti skog?
Vårt hus är omgivet av skog, där det finns flera små skiften...
Trädgård & Växter
På tal om inomhusodlingen jag nämnde förut - finns det någon nackdel med rejält mycket ljus? Såvitt jag förstått behöver man åtminstone...
Kropp & Själ
Förra året köpte jag massage i panik i december för att göra av med friskvårdspengen. I år hade jag bestämt mig för ett friskiskort men...
IT & mobiler
Söker en enkel funktionell Smartwatch/träningsklocka som visar de vanligaste aktiviteterna som puls, stegräknare etc.... Vill också att...
Kropp & Själ
Måste se mitt favoritpar fivefingers som slut snart, tån åker hellre ut genom hålet bredvid och sulan har många sprickor. Jag beställde...
Kläder & Bli fin
Är på jakt efter en bra skaljacka för flera år framåt. Bor i norra Sverige så använder min nuvarande skaljacka jättemycket, typ hela...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...