Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Har ni hört talas om mandela effect? När en grupp människor minns en händelse, en sak, ett konstnär eller logga, eller en person på ett...
Kropp & Själ
Allvetande Buke, jag åkallar er samlade kompetens. Jag springer till och från jobbet, delvis på asfalt och delvis i skog. Det är bitvis...
Trädgård & Växter
Jag har varit sugen på att ha körsbärsplommon ett tag men tvekat runt. Nu såg jag att Impecta sålde frön, men det verkar kanske lite...
Kläder & Bli fin
I ett utfall av vredesmod när dragkedjan krånglade på mina ****-chaps från Hööks slet jag av löparen. 😑 Dragkedjan blev lite böjd precis...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Trädgård & Växter Mina zinnior som jag satte ut lite för tidigt förra veckan blev tagna av frosten förra helgen så idag har jag sått nya 😁 finare sorter...