Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Ger mig irriterade krypningar längs hela ryggraden. Det är så fult och så onödigt intetsägande när det stoppas in lite hur som helst... 2 3
Svar
56
· Visningar
10 887
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Relationer Jag tror att en stor del av problemet är att det är svårt att tolka signaler. Ingen kan ju läsa tankar. Hade personerna kunnat läsa... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 360
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Har inte kommit till stunden då jag vill strunta i att färga det. Men alltså när det inte är ekonomiskt möjligt att springa och färga...
Svar
17
· Visningar
3 619
Senast: Linda_A
·
Relationer Vet inte om detta är okej, om inte så ber jag om ursäkt. Men känner att jag måste försöka. (Har försökt leta runt här på forumet men... 2
Svar
26
· Visningar
3 001
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det kan väl inte bara vara jag som har massa fjun i ansiktet? Hela jag är liksom småfunig och nu med åldern ses det mer, speciellt när... 2
Svar
38
· Visningar
4 022
Senast: Sporthorse
·
Mat Jag köpte en crockpot med drömmen om att få till riktigt, riktigt god mat med minimal ansträngning. Efter ett par omgångar med totalt...
Svar
2
· Visningar
766
Kropp & Själ Förra mensen sköt jag upp med läkemedel, minns inte vad det hette, då jag skulle på spa. Gått en månad och nu är mensen en vecka för...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb T ex. Veterinären som inte är tydlig med att fånghästen måste stå stilla på djup spånbädd och läkningen därmed uteblir/blir mer... 2
Svar
26
· Visningar
2 553
Senast: MissFideli
·
A
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Jag beställde ett gäng nya jeans och kom i samband med det att läsa tvättinstruktioner på nätet där hela skalan fanns med. Så vid...
Svar
18
· Visningar
1 998
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Hur funkar det med bilder från Creative Commons egentligen? Jag letar efter bilder som jag kan använda till mitt bokomslag. Finns det...
Svar
3
· Visningar
415
IT & mobiler Jag har fått för mig att jag vill se serie som heter Genetic Detective. Den är gjord av ABC och tycks än så länge inte finnas på några...
Svar
11
· Visningar
798
Senast: Seabaz
·
IT & mobiler Sitter på jobbdatorn å undrade vad det var för reklam jag fick upp på buke. Insåg ganska fort att det är från sidor min kollega har...
Svar
7
· Visningar
950
Trädgård & Växter Ska kapa ner en massa överblommade tistlar i morgon som jag naturligvis borde tagit bort för länge sedan. Ska även samla ihop det vita...
Svar
7
· Visningar
810
  • Låst
Kropp & Själ Jag har massa frågor om mat, relation till mat osv och även kring behandling för ätstörning/matrelaterad problematik, om nån har koll på... 12 13 14
Svar
272
· Visningar
19 716
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Mitt barn ramlade med cykeln imorse och landade på hakan = ett antal stygn plus stripes. Han syddes vid 10-tiden imorse och såret blöder... 2
Svar
29
· Visningar
9 013
Kultur Hej har en fråga. Om vi säger att jag tar kort naket MEN täcker för brösten underlivet oo allt så man kanske bara ser former är det... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 416
Senast: gammalek
·
Hemmet Jag har nyligen fällt en enorm björk på min tomt,den var gammal och med röta i,fanns risk att den skulle falla ner över den lilla vägen... 2
Svar
30
· Visningar
2 011
Senast: tott
·
Samhälle När tänker samhället gå till botten med detta? När är det slut med saft o bulle 10 11 12
Svar
225
· Visningar
10 202
Senast: durachiny
·
Kropp & Själ Tycker själv mina ögonbryn är lite glesa och trött på att måla. Hur fungerar det när man färgar? Blir det bara färg på ljusa strån...
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vi håller på att renovera ett av våra badrum (eller ja, hantverkarna gör det). Vi ska ha halvkaklat i en del av badrummet och sen hade...
Svar
7
· Visningar
1 225
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka