Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Låter det i min dator när jag går in på sidor som inte funkar, eller om jag klickar på länkar som itne funkar.
BZZZZZ
Jättehögt, varför...
IT & mobiler
snälla, kan någon hjälpa mig..? Jag vill bränna The sims (lr rättare sagt, först få hem det till datorn) men jag har ingen aning om hur...
IT & mobiler
Skulle behöva lite hjälp. Mitt ps är paj, och jag behöver en röd nyans till en lite julig grej. Det ska vara en röd som är behaglig för...
IT & mobiler
När jag tar kort med min nuvarande, en Sony Cybershot DCS P32 så blir bilderna helt suddiga och fula även om det bara är lite mulet ute...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...