Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Nu har jag upptäckt hur kul det kan vara att odla! Jag kan givetvis inte vänta tills det blir vår, utan det ska ske NU! :D
Jag odlar...
Kropp & Själ
Jag har tagit upp simningen igen.
Har haft kortare hår, till och med riktigt kort hår ("Marie Fredrikssonfrisyr) men har låtit det växa...
Kropp & Själ
Jag har noterat att gymmet jag har för avsikt att börja träna på har ett förmånligt pris på FAR. Och det har fått mig att börja fundera...
Kropp & Själ
Jag funderar på att köpa en adventskalender inom skönhet till mig själv. Jag har kollat på body shops stora kalender. Kostar en hel del...
IT & mobiler
Har en Samsing Galxy S9 där jag ikväll gjorde misstaget att logga ut därifrån.
Nu när jag ska logga in igen så går det inte.
Hur gör jag...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...
Juridik & Ekonomi Tack! Jag har redan 3 (eller rentav 4...?) periodiseringsfonder. Den senaste är för detta året - utan den hade jag haft nästan 400 000:-...