Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Tjatter Fick brev om slamtömning så jag har trimmat en gång fram till brunnslocken. Har inte rensat så överdrivet väl vid locken för jag vill... 96 97 98
Svar
1 950
· Visningar
109 927
Senast: cambodia
·
Trädgård & Växter Jag har nätat in min uteplats för katterna och av praktiska skäl är det kompostnät längst ner. Men nu har jag 2 ggr på 1 v fått rädda...
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: MissFideli
·
Samhälle Men tror ni att passagerarna vill använda dem? Inte då. Det är i det närmaste stört omöjligt att få på dem bältet på bussens säte. De... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 001
Senast: MissFideli
·
Mat Ar det nagon mer som lagar mat med sous vide? Jag anvander nog min minst en gang i veckan till allt mojligt, mest kott men ibland fisk...
Svar
8
· Visningar
1 331
Senast: 95johsv
·
Mat Nu behöver jag era bästa tips! Min aptit har sagt tack och hej och flytt nånstans långt borta. Jag bara ORKAR INTE göra krånglig mat... 2
Svar
23
· Visningar
5 586
Senast: mandalaki
·
Samhälle När ett grannskap har gemensam plats för sina postlådor, vems ansvar är det att se till att räcket som postlådorna sitter på blir...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Luff
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 264
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Uppdrag granskning har gjort en serie om psykisk ohälsa till följd av stress. Jag skulle vilja be er alla att se den. Jag känner igen...
Svar
11
· Visningar
1 967
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Sååå.... igen.. en smyckestråd i dilemmat här... Jag har läst på om vad skillnaden är i olika carat guld såsom procent, hårdhet och... 2
Svar
24
· Visningar
3 397
Tjatter Försökte ro från polisen med en åra. 🤣 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rAGrB0/man-gripen-efter-stold--forsokte-ro-fran-polisen
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Skjøldur
·
Hemmet Förutom storkok, vad är era bästa hacks för en smidig/billig/tidssmart vardag? Bästa städhacks kanske? Har börjat intressera mig för att... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 436
Senast: Korven
·
Relationer Intressant recension i DN, fick mig att tänka på våra diskussioner i tråden om incels. "Magnus, Felix och David är huvudpersoner i...
Svar
15
· Visningar
1 995
Senast: mandalaki
·
Relationer Halloj, Jag funderar på en sak, den är inte aktuell just nu men jag är nyfiken på hur ni tänker kring det här. Min lillebror har en... 2
Svar
31
· Visningar
3 628
Senast: Qelina
·
Mat Jag är inne på att spara in rejält på min matbudget, varit mycket småhandlande, hämtmat och uteätande. Men nu när jag ska spara ihop... 2
Svar
29
· Visningar
5 482
Senast: Elektronen
·
  • Låst
Relationer Yay! Ny tråd! Matchade med en kille som är lite över min ålder. Har en högre gräns för att få med alla kollegor, så kul att läsa deras... 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
205 017
Senast: LenaH
·
Fritid Jag och partner planerar safariresa till Afrika någon gång i vinter/vår, för att fira jämna födelsedagar. Vi tittar ffa på Kenya och... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 938
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kultur Vad finns det för böcker som är så spännande att man knappt kan lägga de ifrån sig? Jag letar, men tycker det är svårt att hitta, därför... 2
Svar
33
· Visningar
2 708
Senast: Pica
·
Kultur Jag har bilder från en musikvideo på hjärnan och jag kan inte komma på vad låten heter! Det är en svart man och svart kvinna som sjunger...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Är rätt förkyld men försöker ändå komma på nåt jag orkar laga till middag. Men jag orkar inte ens tänkta ut något O_o.
Svar
13
· Visningar
1 042
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Är det någon som har varit på en sådan? Med vad för typ av åkomma? Blev hänvisad från 1177 att besöka lättakuten på hälsocentralen på...
Svar
13
· Visningar
1 629
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer