Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag vänder mig till allsvetande buke åter igen!
Jag har öroninflammation och har ätit antibiotika utan effekt. Läkaren tyckte nu att hon...
Juridik & Ekonomi
Har i egenskap av privatperson beställt en produkt som jag ångrar att jag beställt. Kan jag avbeställa? Den har inte levererats ännu...
Juridik & Ekonomi
Jag vet att detta typ diskuterats förut men oj vad orden jag har inte råd alternativt jag är pank betyder olika.
För mig betyder det att...
Juridik & Ekonomi
Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Juridik & Ekonomi
Har googlat lite men inte hittat något exakt svar på min fråga. Namnet ska stämma överens med legitimationen och det gör det. Problemet...