Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som gjort en håranalys? Vad tyckte ni? 2
Svar
31
· Visningar
3 094
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Anser ni att det är bra eller dåligt med bilder på barn i slöja i idrottsammanhang? Det verkar vara delade meningar hos... 14 15 16
Svar
300
· Visningar
23 001
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till allsvetande buke åter igen! Jag har öroninflammation och har ätit antibiotika utan effekt. Läkaren tyckte nu att hon...
Svar
6
· Visningar
886
Senast: SiZo
·
R
Kultur Jag har skickat ett rekommenderat brev till en ambassad i Berlin. Nu står det att leveransen misslyckats och PostNord kan inte ge mig... 2
Svar
35
· Visningar
2 822
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Tanken slog mig när jag skulle använda vår tvättstuga som ligger i samma byggnad som ett äldreboende. Just när jag gick in så stod... 2
Svar
27
· Visningar
5 246
Skola & Jobb Finns det någon här som jobbar med/pluggar till mätningstekniker/mätningsingenjör som skulle vilja berätta lite om det? :)
Svar
10
· Visningar
1 806
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Hur vet man om ett födelsemärke är farligt och behöver kollas upp? Jag har ett som växt och fått en svart kant, ljusare mitt i. Altså...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Hur sent tycker ni som bor i lägenhet att det är okej att dammsuga? Köra tvättmaskin (centrifugering)? Motivera gärna :) 3 4 5
Svar
82
· Visningar
19 491
Senast: lilstar
·
Hemmet Har insett det roliga i att köpa gamla möbler och göra enklare uppfräschningsarbeten! Livsfarligt, ska hämta ut en bokhylla och två...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Vassi
·
Juridik & Ekonomi Har i egenskap av privatperson beställt en produkt som jag ångrar att jag beställt. Kan jag avbeställa? Den har inte levererats ännu...
Svar
11
· Visningar
1 351
Senast: Saigon
·
Juridik & Ekonomi Jag vet att detta typ diskuterats förut men oj vad orden jag har inte råd alternativt jag är pank betyder olika. För mig betyder det att... 13 14 15
Svar
289
· Visningar
20 466
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Fick precis hem provsvaren, mitt TSH ligger på 0.36 jämfört med 2017 då det låg på 0.19. (referensintervall 0,4-4) T4 ligger på 14...
Svar
4
· Visningar
813
Kropp & Själ Varför känner sig folk tvungna att tala om för tjock person att hen är tjock? Och sen komma med tips och råd på hur hen ska göra för... 31 32 33
Svar
658
· Visningar
41 536
Senast: Viva
·
Samhälle Jag läste tråden om diskussionsklimat på underforumet om Bukefalos och blev så illa berörd. Tråden är låst, men det är egentligen ett... 41 42 43
Svar
852
· Visningar
53 568
Senast: vallhund
·
Samhälle Tycker att man ofta läser här på Buke om hur användarna är engagerade i olika former av föreningar, ofta tillsynes småskaliga sådana... 2
Svar
33
· Visningar
2 622
Senast: Qelina
·
Fordon Nu har jag bokat en liten semester för dottern och mig, på ett Airbnb i Italien. Cirka 2 timmars bilväg söder om Neapel. Neapel är... 2
Svar
26
· Visningar
2 641
Senast: BornAgain
·
Mat Jag kommer att ha några timmar att slå ihjäl på Arlanda i morgon och tänker givetvis passa på att äta en semla! Detta eftersom där jag...
Svar
0
· Visningar
640
Senast: zaching
·
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 930
Senast: Jeffery
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 956
Senast: nickan1
·
Juridik & Ekonomi Har googlat lite men inte hittat något exakt svar på min fråga. Namnet ska stämma överens med legitimationen och det gör det. Problemet...
Svar
15
· Visningar
7 283
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka