Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Hej, Jag har grannar som bär sig väldigt illa åt och har trakasserat oss och andra. Polisanmälan las ner, trots skadegörelse egenmäktigt... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 965
Senast: Mia_R
·
Kultur Jaha, min tur att starta en sån då. Den här låten spelades i högtalarna när jag hade gått i mål på Tjejvasan igår och jag hade velat ha...
Svar
0
· Visningar
414
Tjatter Nu kommer en sån här "hjälp mig komma på låten"- tråd. Jag har funderat sedan i går kväll och behöver nu hjälp och tips. Hörde den på... 2
Svar
27
· Visningar
3 239
Senast: laetificat
·
Juridik & Ekonomi Ja, som rubriken säger: Vilken anser ni vara den bästa loppisen/second hand- eller antikaffären i Sverige? Och varför? Jag önskar många...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Migo
·
Hemmet På vår balkong sitter räcket utanför golvet, vilket gör att det är en ca 5cm glipa mellan golv/räcke. Inte nog med det, vi bor högst upp...
Svar
4
· Visningar
4 535
Kropp & Själ Någon på Buke som varit med eller funderar på att vara med på icebug xperiens I Sotenäs i år? Har funderat länge och ev testa en...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ (Skriver man ens så? Feel good tema känns ju helt fel. Feelgoodtema blir ju konstigt?) Jag älskar mörka och spännande serier men jag är... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 505
Senast: avslutat medlemskap
·
Skola & Jobb Hej allihopa :heart Det är så att jag funderar på att börja studera nu vid 25 år ålder. Dom utbildningar som jag har varit intresserad...
Svar
16
· Visningar
1 811
Senast: Halcyon
·
P
Kultur Någon mer som tittar? Jag tyckte säsong 1 var helt ok, men 2an har fångat mig! Så många olika små underfundiga detaljer i många avsnitt...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Jag är trött, jämt. Var utmattad för 2,5 år och tycker att jag borde vara "mer" återhämtad. Fick nyss tillbaka blodprover, dom kollade... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 180
Senast: Unafraid
·
Fritid Försöker boka biljetter i Scandinavium och använder tjänsten "sök bästa plats". Aldrig bokat något på Scandinavium, får man bra platser...
Svar
5
· Visningar
7 234
Senast: Marty
·
Juridik & Ekonomi Har i alla tider bestämt hur fri en individ är, hur mycket han/hon ska beskattas med och vilka krediter som beviljas nu finns det ju... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 319
Senast: lbb
·
Skola & Jobb Har fått erbjudande om ett litet extrajobb, transkribering av intervjuer som ska användas i en studie. Jag får mer eller mindre sätta...
Svar
10
· Visningar
1 397
Senast: kolblakkur
·
Tjatter Jaaaaaaaaaa ni läste rätt, deltävling 3 i årets Mello är i antågande! :banana::banana::banana: På lördag tävlar: LEKSAND – DELTÄVLING... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 219
Senast: voltis
·
Kropp & Själ (det har tagit mig ex antal timmar att våga/orka skriva det här så snälla, var snäll med mig) Jag mår inte så bra just nu så om något...
Svar
1
· Visningar
1 019
Senast: mandalaki
·
Tjatter Snöstorm och kallt som sjutton, men hörrni, visst är våren på väg? Av ren överlevnadsinstinkt startar jag härmed en vårteckentråd. Här i... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 750
Senast: kryddelydd
·
Tjatter Typ mamma söker bonde, eller vem som sitter i/på vems knä/brygga o runkar.
Svar
9
· Visningar
1 317
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Finns det möjligtvis någon rolig androidapp som jämför ansikten i gamla foton? Kanske där man lätt kan "mixa ihop" två ansiktshalvor...
Svar
0
· Visningar
947
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om... 2 3
Svar
57
· Visningar
7 279
Senast: Asko
·
Relationer Intressant krönika av Åsa Beckman i DN. Kände mig träffad. Hon skriver om fenomenet när kvinnor hur kvinnor ofta skyddar mäns uppblåsta... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
18 451
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka