Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Vem älskar inte surikater? "Alla hjärtans dag-jippot är ju hur gulligt som helst, men knappast för alla. Nu får alla vars förhållande...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: mandalaki
·
Samhälle Valet till EU står för dörren. 2 Partier måste väl fortfarande vara lite yra i mössan efter ha snurrat runt vad det gäller deras åsikter...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: lbb
·
  • Låst
IT & mobiler Horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 103 104 105
Svar
2 082
· Visningar
77 619
Senast: Mineur
·
Mat Någon som har en bra sprits att rekommendera till semlor, tårtor m.m.? Den senaste jag köpte var inte av någon vidare kvalité och det...
Svar
4
· Visningar
1 158
Senast: Murphy
·
  • Omröstning Omröstning
Fritid Spinoff från kontorsklädestråden. Tränar du på gym? Om inte, hur motionerar du? 4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 372
Senast: bollen__
·
Tjatter Lite spinoff på tonårs-klädtråden, hur var du som tonåring? :bump: 3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 620
Senast: Murphy
·
Skola & Jobb Gick just precis G i matte i gymnasiet och det har inte blivit bättre sen dess. Om en rektangulär yta är 1400 kvm, hur räknar man...
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Fick papper i dag om pappas grav där de undrade om jag ville förnya gravrätten. Han har varit död i 26 år i år och jag känner lite att... 2
Svar
30
· Visningar
3 212
Senast: Enya
·
Hemmet Min första tonårskärlek gav mig en stor nalle som har hängt med sedan dess och håller ovanligt fint skick. Men nu har han legat på...
Svar
9
· Visningar
5 838
Trädgård & Växter Gränsen mellan husen på vår gata består av respektive hus' garage. Dvs vår och grannens tomter avgränsas av deras garagevägg. Inte så...
Svar
14
· Visningar
2 560
Senast: ginnies
·
Samhälle Man skulle kunna tro att ingen undgått diskussionerna kring GDPR, framför allt ingen som yrkesmässigt hanterar särskilt känsliga...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Nu alla som kan mer än mig när det kommer till mobiltelefoner (vilket nästan borde vara varenda människa på forumet), jag behöver hjälp...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: BobberiBoo
·
Kropp & Själ Förlåt jag vet att jag borde försöka hitta detta själv på nätet, men jag har verkligen försökt att söka på google men jag förstår inte...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: dobbis
·
Kultur Tittade precis på Specsaver reklamen på TV, och nu undrar jag vad en SUNYNNESÖKING är. Tydligen får man den gratis om man köper bågar...
Svar
3
· Visningar
620
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag har "Stör ej" aktiverat i min telefon ibland, framförallt på nätterna, men vill kunna ställa in så att vissa personer kan nå mig i...
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: Magiana
·
Trädgård & Växter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
13
· Visningar
1 016
Senast: SaraXX
·
Trädgård & Växter Kokade en höna ( :d ) och skummade en massa fett. Det stelnar inte? Inte ens i kylskåp. Hade tänkt slänga det i soppåsen när det...
Svar
1
· Visningar
993
Samhälle Till att börja med ;) Sedan visade sig ju min förutsägelse..att Björklund utan ministerpost = fd partiledare. Och hur L ska överleva...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: lbb
·
  • Låst
IT & mobiler Horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
79 147
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka