Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Håller på att bli dum i huvudet:devil:. Jag vill se vilka köp som gjorts inne i en app på min iPhone, men hur gör jag? Har googlat men...
Svar
6
· Visningar
601
Senast: Sonic76
·
Skola & Jobb Är det någon här som utbildat sig till marinbiolog eller som vet något om utbildningen? Jag frågar för att sonen har mer eller mindre... 2
Svar
24
· Visningar
2 612
Senast: Ramona
·
Juridik & Ekonomi Jag sålde en jacka i höstas för 80kr. Fick betalt via Swish. Skulle lägga ut den på bron, men glömde det. Så vi pratade och jag la ut... 2
Svar
25
· Visningar
3 015
Senast: Lager
·
Samhälle Tänk dig följande scenario. Du är i ditt hem och du blir utsatt för en av de mest förnedrande handlingar som går att genomföra. En annan... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 304
Mat Sammanfattning av den långa texten nedan: Jag söker snabblagade, enkla recept till en person som snart flyttar iväg till college... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 329
Senast: Mumfie
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Jag råkade få höra att det tydligen var något som kallades Vänliga veckan den här veckan. Jag hade ingen aning om vad det var så jag... 2
Svar
28
· Visningar
1 746
Senast: Asko
·
  • Låst
Skola & Jobb Nu tänkte jag inleda min karriär mot ekonomiskt oberoende, vill du vara med? Disclaimer, jag kan ingenting om det här och tar inget... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
135 943
Senast: LenaH
·
Samhälle ...diskuteras ju i en annan tråd just nu. Jag har en aningens komplex fråga kring detta som jag skulle behöva hjälp att reda ut. Vart... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 819
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Är det någon här som har erfarenhet av Glossybox? Positivt eller negativt! La precis en beställning på en 12-månaders prenumeration och...
Svar
15
· Visningar
1 864
Senast: Millicent
·
Hemmet Mitt varma duntäcke sjunger på sista versen. Hunden gjorde ett litet hål som valp och det är inte längre litet... Funderar på att köpa...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Någon här som genomgått en sådan? Tankar, erfarenheter?
Svar
17
· Visningar
2 444
Senast: YorkWann
·
Skola & Jobb Annser ni att det är rimligt att lägga 13 timmar per dag fem dagar i veckan till att jobba och resor till och från jobbet? 6 7 8
Svar
158
· Visningar
10 752
Kropp & Själ Har gått och funderat på begravningar. Jag är inte troende och vill inte ha en begravning över huvud taget när jag dör. Hur går det till... 2
Svar
27
· Visningar
2 707
Senast: iNHALE
·
Hemmet Vad har ni på väggarna i era vardagsrum? Visa mig bilder, behöver inspo :D 2
Svar
34
· Visningar
2 467
Senast: kolblakkur
·
Svar
2 006
· Visningar
98 967
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
10 356
Senast: Lingon
·
Samhälle Tog blodprover i början av december, har fortfarande inte fått något svar på dessa provet och dom finns inte på mina vårdkontakter...
Svar
5
· Visningar
569
Svar
4
· Visningar
2 062
Senast: macan
·
Kropp & Själ Har gått från att arbeta med människor och minimalt med datorer till att arbeta helt administrativt framför en dator hela dagarna. Har...
Svar
7
· Visningar
1 020
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka