Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har länge känt det som om jag är sned i kroppen. När jag tränade mycket lyckades jag nog ”kompensera” en del men styrketräningen har...
Juridik & Ekonomi
Jag har pensionsångest och har haft det i många år. Hur jag ska lösa det vet jag inte. Det enda jag kunnat komma på är att köpa ett hus...
Juridik & Ekonomi
Det ska grävas ned en elledning på vår fastighet och i anslutning till det har vi bett Vattenfall avverka och köpa ut ett antal granar...
IT & mobiler
Nu blåser de fibern i de nergrävda ledningarna där jag bor, så snart ska vi slippa instabil mobil uppkoppling och ha betydligt stabilare...
IT & mobiler
Jag använder oftast Chrome som webläsare och på vissa sajter, t ex 1177.se och minpension.se har personnumret sparat i inloggningsfältet...