Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är inte deprimerad eller har annan känd psykisk ohälsa. Möjligt odiagnostiserad Adhd, men högfungerande. Jobbar heltid, har sambo... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 443
Senast: Rina
·
Kropp & Själ Jag har länge känt det som om jag är sned i kroppen. När jag tränade mycket lyckades jag nog ”kompensera” en del men styrketräningen har...
Svar
15
· Visningar
1 542
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Är det någon som har ett sånt här vanligt plånboksfodral till sin telefon? Finns det risk att korten repar skärmen? Eller förvärrar en...
Svar
15
· Visningar
3 346
Senast: aiquen
·
Juridik & Ekonomi Jag har pensionsångest och har haft det i många år. Hur jag ska lösa det vet jag inte. Det enda jag kunnat komma på är att köpa ett hus... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
13 639
Senast: lbb
·
Relationer Inspirerad av en tråd i ett utrikiskt forum som handlade om vad folk har varit tvungna att "unlearn"/glömma/lära om från sina föräldrar... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 886
Senast: hastflicka
·
Hemmet Vilken utav dessa två databord skulle ni välja till att plugga? Motivera gärna varför, jag ser fördelar och nackdelar med båda och får... 2
Svar
25
· Visningar
2 144
Kropp & Själ Jag har under flera år haft problem med sur mage och för några år sedan ledde det till en inflammation i matstrupen. Mycket obehagligt...
Svar
12
· Visningar
1 725
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Nu höjs snart pensionsåldern. Hur påverkas du? Ändrar regeländringen dina planer? Hur länge har du tänkt jobba? Är det bättre att... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 309
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Jag försöker köpa en digital låt via amazon, men får hela tiden meddelande att det inte går att köpa med vald betalningsmetod. Jag har...
Svar
4
· Visningar
603
Juridik & Ekonomi Det ska grävas ned en elledning på vår fastighet och i anslutning till det har vi bett Vattenfall avverka och köpa ut ett antal granar...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: lbb
·
Hemmet Vi flyttade hit för snart 16 år sen och tror EN person duschat i badrummet på övervåningen..... Förutom hunden.... Nu måste det fixas... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 079
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Jag har ett jobb nu som jag vill bort ifrån. I dagsläget har jag 25 min pendling dörr till dörr där jag jobbar 7.30 - 16. Igår var jag... 2
Svar
29
· Visningar
3 231
Senast: fryckan
·
IT & mobiler Nu blåser de fibern i de nergrävda ledningarna där jag bor, så snart ska vi slippa instabil mobil uppkoppling och ha betydligt stabilare... 2
Svar
38
· Visningar
2 937
Senast: Pilot
·
Tjatter Höll på att glömma veckans viktigaste tråd! I morgon är det ju den sista deltävlingen för i år, vi kommer göra de sju sista bidragen... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
11 623
Senast: Lavine
·
Relationer eller känner tacksamhet för i din(a) förälders/föräldrars föräldraskap? :) 2
Svar
28
· Visningar
2 024
Skola & Jobb Vet någon hur det fungerar med lönen om man får förskottslön och blir sjukskriven i ett halvår och sedan blir uppsagd p.g.a...
Svar
4
· Visningar
1 746
Kropp & Själ Skulle behöva tips på vad jag ska laga för mat. Om det är något som tar tid i ugnen/spisen gör inget, bara arbetsinsatsen inte behöver... 2
Svar
25
· Visningar
2 363
Senast: Hermelin
·
Samhälle Vi får massor med post. Problemet är att den inte är till oss, utan till den som hade lägenheten innan oss. Förmodligen har han glömt... 2
Svar
26
· Visningar
3 880
Senast: Ms_Antrop
·
IT & mobiler Jag använder oftast Chrome som webläsare och på vissa sajter, t ex 1177.se och minpension.se har personnumret sparat i inloggningsfältet...
Svar
2
· Visningar
1 743
Senast: Umbria
·
Hemmet Tänkte unna mig (eller ja oss då) nya tallrikar osv och står mellan de här fyra. Någon som har de och kan uttala sig om kvalité? Värt... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 912
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka