Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Eftersom jag är särbo började jag titta på sexleksaker efter att en av relationstrådarna kommit in på ämnet. En Rabbit införskaffades... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 820
Senast: Trott
·
Trädgård & Växter Jag och min partner har köpt ett parhus med en mindre platt gräsplätt till. Vi vill ha en driftsäker och gärna miljövänlig gräsklippare...
Svar
12
· Visningar
1 155
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Jag har precis varit i kontakt med 1177 gällande min huvudvärk som nu snart påbörjar sin andra vecka. Enligt sjuksköterskan fanns det... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 639
Mat Jag vet att jag kanske inte framstår som en muntergök när jag skriver en del om min autism och anorexi här på buke, men jag läser dom... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 812
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har i snart 15 år haft problem med höger höft. Det är både vid ridning och annan aktivitet, som promenader, cykling och yoga, som...
Svar
16
· Visningar
1 208
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Jag har fått en uppgift i skolan där jag måste komma på en företagsidé, och jag är inte speciellt kreativ, så nu ber jag Buke om hjälp...
Svar
13
· Visningar
1 170
Senast: Nevermind
·
Tjatter Vilken är din favorit sort? Brukar den finns i butik? Jag älskar dunderklump (snusklubba utan pinne) och viol s-märken. Brukar bara... 6 7 8
Svar
155
· Visningar
18 967
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Jag tycker mig konstatera att det finns människor som alltid lyckas se prydliga ut. Deras kläder skrynklar och påsar sig aldrig. De... 27 28 29
Svar
563
· Visningar
33 524
Samhälle På irland. Womens little christmas innebar att männen tar på sig hushållssysslorna för dagen, och det , mina vänner är den enda lediga...
Svar
14
· Visningar
1 852
Senast: Ramona
·
R
Hemmet Nu när jag ska ta ner min fina mysiga julstjärna känner jag att det blir väldigt trist och mörkt. Behöver därför tips på en snygg...
Svar
7
· Visningar
1 270
Hemmet I min lägenhet finns ett litet förråd som har blivit barnrum. Jag håller på att inreda i djungeltema. Väggarna ska bli illgröna, jag har...
Svar
14
· Visningar
3 155
Juridik & Ekonomi Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
13 742
Senast: Jenka
·
Kropp & Själ Kort sagt: Efter dagens läkarbesök konstaterades misstankar om MS, jag ska få en remiss till en magnetröntgen om två till tre veckor om... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
21 357
Senast: Tilma
·
Tjatter Inspirerad av diskussionen i Störiga saker vi stör oss på-tråden undrar jag hur ni ser på det här med att hälsa på folk när ni är ute... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 407
Senast: CiaB
·
Juridik & Ekonomi Hur har ni valt det/de försäkringsbolag ni har? Är det priset, rekommendationer, förtroende hos säljaren, eller vad? Kollar ni upp... 2
Svar
26
· Visningar
2 200
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag har en lång problematik med smärta i främst leder, men också muskulärt. Jag blev som barn och tonåring flera gånger utredd för...
Svar
0
· Visningar
527
Senast: Ceta
·
Hemmet Jag vet inte om jag frågat detta förr, men jag har iaf funderat över det ett tag. Jag bor i Dalarna, så det lär väl göra att vi har... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 693
Kropp & Själ Jag har alltid haft lite eksem i ansiktet, och fått väldigt lite hjälp från VC. Det finns en remiss skickad till hud, men det kan nog...
Svar
18
· Visningar
1 150
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Influensan kom objuden indundrande här på juldagen men verkar inte vilja lämna mig. Så, nu vill jag ha era allra bästa tips. Jag blir... 2
Svar
25
· Visningar
2 152
Senast: TinyWiny
·
Juridik & Ekonomi Om man inte bor i Sverige och har glomt bort sitt personnummer, hur kan man ta reda pa det? 2
Svar
36
· Visningar
3 260
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka