Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Är på jakt efter nya spel att spela på mitt ps4. Främst spel som inte är sexistiska, homofobiska, rasistiska mm.. Annars gillar det...
Svar
19
· Visningar
1 304
Kropp & Själ Hur tolkar ni det ordet? Tänk dig att du sitter och kikar på en vuxensida, du funderar på att köpa en ny leksak. Den är DYR! Nästan... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 943
Hemmet Har en vägg i vårt blivande sovrum där det är nåt slags fusktegel? Inte alls snyggt och nu funderar jag på hur man ska göra. Bara måla... 2
Svar
22
· Visningar
2 787
Tjatter Så, på allmän begäran är den nu - såklart! - här! Årets upplagda av Secret Santa! :banana: Precis som vanligt finns ett gäng regler, läs... 28 29 30
Svar
594
· Visningar
41 333
Senast: Snurrfian
·
Relationer Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 687
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Ja, finns det någon bra övning som kan göras utan att förbereda en massa/plocka fram något? Naprapaten tycker att jag behöver jobba på...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Magiana
·
Relationer I ett naturreservat där jag går ibland finns det en gran-björk. Träden är på något vis ihopväxta så att det är gran i botten Och sen är... 2
Svar
21
· Visningar
4 189
Senast: Viva
·
Hemmet Hur länge har ni kvar julpyntet? Funderar på hur länge vi ska ha kvar det i år, nu har jul och nyår varit så nu kan det väl bli vår :D... 2 3
Svar
59
· Visningar
9 030
Fritid Jag fyller 40 i januari nästa år och vill göra något speciellt. Har nu fått idén att åka till ishotellet två eller tre nätter. Suttit... 2
Svar
37
· Visningar
4 393
P
Kropp & Själ Jag har köpt en mekanisk fotmassage-låda och har upptäckt att undersidan av mina tår är ömma! Jag har aldrig känt det innan och har...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: prallan
·
Kultur Nu har årets deltagare släppts och den 30 november drar det igång! Har ni några favoriter? Några ni helst hade skippat? Vilka hejar ni... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 082
Senast: Ninnurur
·
Fritid Min mamma fyller 80 i vår och pappa är några år äldre. Sitter och funderar på om vi skulle kunna resa någonstans och i sådant fall var... 2
Svar
20
· Visningar
1 817
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Är det någon här som har erfarenhet av clip-on extensions och tunt hår? Jag hade gärna velat ha mer volym i håret i bland och har...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Septicemia
·
  • Låst
IT & mobiler Spelandet fortsätter :D Horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar... 100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
79 629
Senast: Tokyo
·
Skola & Jobb Jag har en kompis som söker jobb i en bransch där hon sett att vissa företag har anmälts. Hon skulle vilja kolla upp dem innan hon säker...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: sjoberga
·
R
Samhälle Behöver lite input till följande händelse. Jag (med släp) och en annan bil ”backar ihop” på en parkering. Vi backar alltså samtidigt och... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 931
Senast: Korven
·
Samhälle Jag har tydligen gått å blivit en rage walker. Gick i morse på gångbanan, stannade vid övergångsstället. Tryckte på knappen, fick grönt... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 078
Senast: Raderad medlem 94602
·
Samhälle Har ni märkt av stormen Alfrida idag? :) Här i Dalarna blåser det för fullt och strömmen försvann för oss tidigare under kvällen, jag... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
16 682
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Jag behöver en taklampa i mitt sovrum, men jag hittar ingen! Överallt är det bara bollar och fjädrar och moln, men jag vill inte ha en...
Svar
7
· Visningar
923
Senast: Görel
·
Mat Det här med riskokning. Fick precis veta att det är bra att koka med mycke vatten å på så sätt minska arsenikhalterna. Kom då att tänka... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 619
Senast: cute_beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka