Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Kan man göra det? Pumpsen har öppen tå och passar längdmässigt. Problemet är att lilltårna krullar sig när jag tar på mig dem och då går...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Är det vanligt? Är det farligt? Gäller en större tarmoperation som gjordes igår.
Svar
10
· Visningar
6 397
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Ni som har satt in spiral, när i menstruationscykeln har ni satt in den? Före, under eller efter mens? Hört att den är lättare att sätta...
Svar
11
· Visningar
712
Senast: SkorpSmulan
·
Samhälle ... eller i varje fall ett av dem, är Afghanistan. Att läsa Magda Gads intervju (än så länge upplåst) med den här imamen är som att dra... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
11 641
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Jag har bjudit på en sak på Tradera. En annan bjöd över, och jag tänkte att jag lägger 200 kr nu. Men då blev mina 200 kr ett maxbud...
Svar
7
· Visningar
1 451
Senast: Lavine
·
Kropp & Själ rubriken -- funkar det -- dvs få o ta ut flextimmar som pengamässigt inte förändrar inkomsten under deltidssjukskrivning?... med...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: vtok
·
Samhälle L och C vill ha ett bindande kontrakt...istället för att rösta för förslag man gillar och mot dem man inte gillar.Det verkar som msm...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: lbb
·
Kropp & Själ Jag trillade i nedförsbacke och lyckades kila in foten mellan två stenar, vilket resulterade i en blå och svullen stortå. De första...
Svar
6
· Visningar
12 126
Senast: CillaW
·
IT & mobiler Sitter på jobbet och det är stendött på kunder för tredje dagen i rad nu ! Har kollat igenom de sidor jag brukar läsa på men vill nu ha...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: Entourage
·
Relationer Nästa månad firar jag och min sambo 10 år tillsammans! Jag skulle vilja ge honom en present som håller, har ni några tips? Han har redan...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: Mineur
·
Samhälle Varför pratar vi inte om det som hänt? Varför det hände, varför det KUNDE hända? JAG tycker att händelsen känns som att verkligheten kom... 12 13 14
Svar
276
· Visningar
22 211
Senast: Kilauea
·
Hemmet Vi i stallet satt och diskuterade det här efter branden som var på Gotland där en lada med kor brann ner. Och eftersom vi själva inte...
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: Pudlan
·
IT & mobiler Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: Heulwen
·
Relationer Ibland måste man höja lite på ögonbrynet åt vissa kommentarer. Så vad är det konstigaste du fått höra? En grej som hände nyligen var... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
19 904
R
Samhälle En vän till mig har läst en artikel i El País som handlade om halalslakt i Belgien, där kommentarsfältet spårat ur i den sedvanliga...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer Nån som har satt i sig en sådan 😋. Är den god? Den ser ju super smarrig ut iaf
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Gammelin
·
Fritid Av ren nyfikenhet tänkte jag höra vad ni andra har för intressen som ni utövar förutom hästar o rid / körsporten?? Själv så tränar jag... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 598
Kropp & Själ Jag behöver några goda råd om hur jag ska få mina händer att bli bättre. Jag har varit hos båda dom läkarna som finns på vårdcentralen... 2
Svar
24
· Visningar
2 499
Senast: Cosy
·
Fritid Dottern och jag funderar på en kortare resa till Italien i sommar och har hittat ett jättefint ställe via Airbnb. I beskrivningen av...
Svar
18
· Visningar
1 723
Senast: Fruentimber
·
Mat Jag ska prova att äta mer protein, utan att äta för mycket kalorier. Jag behöver gå ner i vikt och har testat massor med olika dieter... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 294
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31