Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Dottern och jag funderar på en kortare resa till Italien i sommar och har hittat ett jättefint ställe via Airbnb. I beskrivningen av...
Svar
18
· Visningar
1 723
Senast: Fruentimber
·
Mat Jag ska prova att äta mer protein, utan att äta för mycket kalorier. Jag behöver gå ner i vikt och har testat massor med olika dieter... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 294
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ När jag sammanfattade 2018 så blev det tyvärr en ganska trist sammanfattning av diverse åkommor och ohälsa. Jag har alltid varit en... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 081
Senast: Voeux
·
Relationer En vän har för en tid sedan brutit upp från ett långt och destruktivt förhållande. Exet är en uttalad rövhatt som på alla sätt försöker...
Svar
14
· Visningar
1 673
Senast: Görel
·
  • Låst
Kultur Som vi teasat om i boktråden så har några av oss varit med på olika bokbingon på facebook och insta. Nu är det äntligen dags för bukes... 27 28 29
Svar
560
· Visningar
37 249
Senast: Ceta
·
Relationer Hej! Skriver detta både för att få råd, men även för att skriva av mig. Jag är 30 år gammal, och det senaste har jag känt mig så... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 518
Senast: Elektronen
·
Juridik & Ekonomi Jag funderar på om mitt kreditkort börjar bli slitet, eller om det bara är någon konstig slump att chipet har varit svårt att läsa när...
Svar
6
· Visningar
751
Senast: Migo
·
Hemmet Vad ska man tro om de billigare kedjornas fårskinn? Djur som farit illa? Någon som vet om t.ex Ikeas? Vill så gärna ha ett par men har... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 664
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Det finns ju ett gäng tabletter på marknaden om man tappar massa hår, att få det lite tjockare igen/sluta tappa så mycket. Som jag... 2
Svar
22
· Visningar
1 367
Senast: onion
·
Kropp & Själ ngn som har erfarenheter av sömnsvårigheter o om det finns ngt som kan vara ett effektivt sätt o lindra dom? har mått dåligt psykiskt...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: sthu
·
Relationer Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
13 770
Kropp & Själ 21 dec åkte min pappa iväg för att handla men kom inte hem igen:cry: Det gör så ont att just han som var min största stöttepelare i... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 572
Senast: fryckan
·
Skola & Jobb Brukar universiteten lunka på som vanligt 1/5 med föreläsningar etc trots röd dag?
Svar
16
· Visningar
945
Senast: Araminta
·
Fritid Vilka broddar är bäst om man går mycket på grusväg OCH stigar i skogen? Stigar som varierar mellan berg, lera och is. Funderar på att...
Svar
12
· Visningar
718
Senast: MissFideli
·
Mat Jag blir knäpp. Ungefär femtioelva gånger nu så har jag köpt diverse olika salladsmixar i mindre förpackning och på ingen tid alls så...
Svar
16
· Visningar
3 937
Senast: Red_Chili
·
Samhälle Nu har Högsta Förvaltningsdomstolen slagit fast att det är ok för kommuner att införa lokala tiggeriförbud. Kommer detta att... 9 10 11
Svar
214
· Visningar
13 493
Senast: Gammelin
·
Tjatter Anser ni att handikapp-toalett endast får nyttjas av personer med särskilda behov eller är den fri att använda om den är ledig? 2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 475
Relationer Då var det dags igen.... Bonde söker fru 2018 på fyran.... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
22 643
Senast: ameo
·
IT & mobiler Är det bara jag, eller finns det några fler spelare här? Jag är långt över medelåldern på spelare i SSO, men det är ändå där jag... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 875
Senast: GotAsecret
·
Fordon Hon som för länge sedan körde brasilianska rally och andra livsfarliga rallyn och som blev anställ av Mercedes tror jag. Någon som...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka