Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Tänkte efterfråga om det är någon som har erfarenhet av att sälja böcker online. Vad är er erfarenhet gällande tjänster (typ tradera vs...
Svar
3
· Visningar
850
IT & mobiler Så har även jag lyckats spräcka skärmen på min mobil. :( Jag har iPhone 7 i dag och vill byta upp mig. Allra helst till iPhone XS om... 2
Svar
25
· Visningar
2 420
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Min 10-åring fick infektion i ett nagelband innan jul. Jag visade upp bilder på detta när jag var på VC i annat ärende och blev...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Samhälle Efter sena samkväden med lite mjöd har nu den lilla klanen rödtottar nu kommit fram till att man tillsammans med den stora klanen...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag har ju bott rätt mycket på hotell tack vare syster yster. Många som jag träffar vet inte om att på de allra flesta hotell kan man be... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 358
Senast: Plantan
·
Relationer Jag har varit tillsammans med en tjej jag tycker jättemycket om i bra över ett år nu, och är fortfarande hur kär som helst. Tyvärr så...
Svar
5
· Visningar
2 144
Senast: sicx
·
  • Låst
Samhälle Hr Lövfen har återigen visat att det fanns en orsak till att han gjorde karriär inom föreningsrörelsen. Hans skicklighet som förhandlare...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag har en mindre tv som bara står just nu som jag funderar på att ställa i sovrummet, tv-dosan är antagligen borta, och att använda...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: åke
·
Relationer Jag kom och tänka på en gammal chef här om dagen. Han var chef över min utbildning och när det närmade sig examen så ringde han mig och...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Min sambo som har haft det milt sagt kämpigt med psykiskohälsa och skulder har nu lyckats komma på rätt köl betalat av alla kronofogdens...
Svar
19
· Visningar
2 534
Senast: monster1
·
R
Samhälle Vad menar folk när de postar en glad smiley som är uppochner? 5 6 7
Svar
120
· Visningar
11 254
Senast: Seabaz
·
Samhälle Mitt liv är helt ostrukturerat och visst har jag radion på i bakgrunden (i stallet Mixmegapol och hemma/i bilen P1) men jag hade velat...
Svar
6
· Visningar
560
Senast: thoora
·
Hemmet Nytt år så vill bara påminna alla bukefalister att kolla brandvarnarna så att de fungerar. Kan också vara bra att se över sitt övriga... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 992
Senast: movi
·
Kropp & Själ Jag är helt deformerad, en stor vagel i vänster ögonlock, stor, röd o så smetas ögat så jag måste badda med koksalt ofta. det skaver o...
Svar
11
· Visningar
1 736
Senast: vallhund
·
Mat Hej! Snart är båtsäsongen här och jag funderar redan nu på grill.. Meen.. Vad använder ni för grill och tar man med sig den använda...
Svar
8
· Visningar
787
Senast: Angel
·
Mat Hej! I år har jag tänkt ta min ridning och tävlande en nivå högre. Det kommer behövas lägga ännu mer tid i sadeln för att nå dit... 2
Svar
29
· Visningar
3 192
Senast: Speedway
·
Kropp & Själ Frågade tidigare om slem i halsen efter operation. Tack för de svaren. Det är en närstående som opererats för en tumör i ändtarmen och...
Svar
9
· Visningar
1 117
Senast: ameo
·
IT & mobiler Kan man göra ett begränsat konto till sonen? Så han kommer åt de gratisspel som finns, inte kan köpa spel själv och inte kan spela vad...
Svar
4
· Visningar
1 984
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Någon här som opererats för separerade magmuskler och/eller magbråck? Hur gick det till? Vilken läkare gjorde bedömningen? Hur gick...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: malumbub
·
Relationer En person i min närhet fyller år snart, och en annan person i min närhet har föreslagit att vi ger bort en träningsmaskin i... 2
Svar
22
· Visningar
1 821
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Valp 2025