Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Omröstning Omröstning
Mat Hur viktigt är det för dig varifrån köttet kommer? Är det viktigare med billigt kött än att det kommer från Sverige? Frågar du på... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 559
Senast: Dentaku
·
Äldre Tydligen min dag för att starta trådar. :angel: Vilka låtar tycker ni där cover är bättre än originalet? Original Leonard Cohen... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 656
Senast: Septicemia
·
Äldre Det ar RIKTIGT kallt har nu. 3-5*C pa natterna och under 10*C pa dagen ... tills solen kommer fram och da blir det plotsligt ganska...
Svar
17
· Visningar
2 065
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hej, Jag var hemma mån-tors i förra veckan eftersom jag varit dunderförkyld och helt tappat rösten. Jobbar inom vården så har heller...
Svar
6
· Visningar
907
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Har någon några bra tips på silikon- och sulfatfria shampon? Har något billigt från vanlig butik nu, men är inte helt nöjd med shampot...
Svar
7
· Visningar
1 431
Senast: MCP
·
Äldre Spin off på uniktråden. Det finns så otroligt många olika typer av klädstilar och nu undrar jag. Varför väljer man en viss stil? Är... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 748
Fritid Vi bor i en mindre förening med åtta lägenheter + en hyreslägenhet, där allt sköts av oss medlemmar själva. (Städning, trädgård osv.) Vi...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Har fått förslag på att testa detta, men känner mig väldigt skeptisk. Är det någon annan som har erfarenheter/känner någon som har det...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: kolja
·
Äldre Har för mig att man kunnat ta bort att en FBvän ska kunna läsa ens inlägg, men nu hittar jag bara att man kan ta bort att personen kan...
Svar
5
· Visningar
1 054
IT & mobiler Jag har en 6 år gammal diskmaskin som felkodar hela tiden. Är det någon idé att ta ut tekniker och försöka laga en så gammal maskin? Är...
Svar
4
· Visningar
550
Senast: Snurrfian
·
Samhälle Har ni sett den här fina reklamen? Kommer den visas i Sverige tror ni? Är det ett smart sätt att lyfta känsliga frågor - som miljö, mat...
Svar
7
· Visningar
1 624
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag bröt tån i slutet av sep/början aug (kommer inte håg exakt datum, vet bara att jag hade brutit den innan 2 sep iaf :D ) och den blir... 2
Svar
25
· Visningar
12 542
Senast: åke
·
Kropp & Själ Någon med erfarenhet/tips på hantering av det? Jag har varit deprimerad väldigt länge till och från, sista tiden har jag haft mest...
Svar
9
· Visningar
1 087
Senast: Thera
·
Äldre Min mamma har en Golf och vid instrumentbrädan ser man digitalt hur fort man kör. Den har lyckats ändra sig till att visa mph istället...
Svar
4
· Visningar
1 835
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Finns det? Jag har länge tagit mina b-12 injektioner själv (orka åka till vårdcentralen varannan vecka) men blev senast jag hämtade...
Svar
11
· Visningar
1 430
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Halloj alla! I Leksand verkar de nästan tycka att man ska svälta ihjäl på lördagar? :p Många ställen har lunchbuffé mån-fre, men sen...
Svar
8
· Visningar
934
Äldre I nyheterna har det varit inslag om den mängd namn som fått avslag hos skatteverket. Föräldrar som velat döpa sina barn till namn inte... 14 15 16
Svar
306
· Visningar
32 910
Senast: Kilauea
·
Äldre Planerar en resa till Montenegro i sommar, med familjen (man, två små barn och en svärmor). Någon som varit där och vill ge tips? Vad...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: superstar
·
Samhälle Satt i ett väntrum, av den lugnare sorten, i eftermiddags. Efter ett tag ställer den andra människan som sitter där frågan till mig "Går... 2
Svar
34
· Visningar
4 212
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Såna där tabletter man tuggar på, som visar var man slarvat med tandborsten så att det finns plack kvar. Jag har hittat 4 olika sorter...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023