Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har länge velat lära mig sminka mig, inte något avancerat superglam utan bara något litet som gör att man känner sig lite finare... 2
Svar
20
· Visningar
2 240
Senast: Lumos_Nox
·
Mat Finns det? Vilken? Jag tycker jag har provat många, men alla är torra och har konstig konsistens, eller nån skum bismak osv. Har ni nåt... 2
Svar
25
· Visningar
7 941
Tjatter Blev inspirerad av tråden om lyxigaste maten från barndomen:D Vilket är ditt bästa minne från barndomen? För mig är det nog varje... 2
Svar
30
· Visningar
2 979
Senast: Snurrfian
·
Äldre Det verkar som om jag ska åka till Australien om ett par veckor. Vi kommer att landa i Sydney och fara norrut längst med östkusten... 2
Svar
22
· Visningar
2 222
Senast: cirkus
·
Fritid Jag har alltid tyckt att det är roligt att fota, men jag är inte särskilt bra på det och har då också ledsnat eftersom resultaten inte... 2
Svar
37
· Visningar
2 211
Senast: Paddington
·
Fritid Nån som gör podd? Berätta vad behöver man? Vad behöver man tänka på?
Svar
1
· Visningar
478
Senast: Granen
·
A
Tjatter När du glatt hejar på alla du möter. När du hör en bil långt innan du ser dem. När du känner igen postbilen på ljudet. När du kommer... 14 15 16
Svar
303
· Visningar
23 331
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre I feberfrossan fastnade Tv:n på fyran och mumbo jumbo och jag inser att jag aldrig har förstått vad som är roligt med den här typen av...
Svar
7
· Visningar
1 304
Senast: Piek
·
Tjatter Vad säger ni när ni svarar på telefonsamtal, både när ni vet vem som ringer och när ni inte vet? Vet jag vem det är så kör jag på... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 855
Senast: Bison
·
Hemmet Åhléns har en adventsljusstake i polystone, för levande ljus. Jag försöker ta reda på hur pass brandsäkert polystone är, men hittar...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: Lia_
·
Hemmet Mycket av min matförvaring sker på öppna hyllor. Så jag skulle vilja byta ut de tråkiga förpackningarna som bara gör att det ser stökigt...
Svar
15
· Visningar
1 674
Senast: vilse
·
Kropp & Själ Jag misstänker att jag har lite B-vitaminbrist. Tappar hår i sådana mängder att det faktiskt känns att håret har blivit tunnare, och har...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: Zetronis
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Är det dags att förbjuda kött på restauranger? Håller ni med om att man ska se köttätare som rökare? Så tycker Christiana Figueres som... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
9 828
Senast: ginnies
·
  • Låst
IT & mobiler Är det någon som spelar på horsereality.com? Lite som howrse men mycket bättre när det gäller gener och anlag i aveln. De har just... 105 106 107
Svar
2 131
· Visningar
97 737
Senast: Iamia
·
Äldre Tonårsdottern och jag är oeniga om detta med vad man sätter på fötterna på vintern. Hon vill ha snygga skor, medan jag tycker att hon... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 819
Senast: Lingon
·
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var... 2
Svar
28
· Visningar
5 327
Senast: Twihard
·
  • Låst
Kropp & Själ Välkomna, välkomna! Jag tar mig den äran att starta tråd nummer 21 i ordningen! Nu får vi ta en drink i Californien. :up: 99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
109 498
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Någon som gjort detta? Har eventuellt tid för detta i slutet av november om handkirurgen anser att det behövs. Blev du hjälpt av det...
Svar
5
· Visningar
1 445
Senast: malumbub
·
  • Låst
Samhälle Så har då val'resultatet' kommit, eller iallafall nästan . Som var tydligt redan innan valet så blir landet ännu svårare att regera... 99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
125 509
Senast: LenaH
·
Fritid Min nioåring tycker det är kul att pyssla med Launchpad (https://www.commonsensemedia.org/app-reviews/novation-launchpad ), har önskat...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V