Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Undrar om någon kan ge tips på bra böcker om marknadsföring? Basic nivå. Jag har en del utbildning inom fältet kommunikation men är...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Murphy
·
Äldre Köpte ny bil för 10 dagar sen, köpte på firma. I fredags kväll började centrallåset strula, passagerardörren låste sig när jag jag...
Svar
19
· Visningar
1 790
Kropp & Själ I våras gick jag hos en psykolog som jag kände att det inte fungerade med. Jag mådde sämre när jag gick därifrån och började tvivla på... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 954
Senast: mandalaki
·
Svar
3
· Visningar
626
Senast: Hyacinth
·
Äldre Jag ska göra en liten presentbox som jag vill komplettera med någon form av snacks som passar till öl, typ nötter. Vill gärna hitta...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: monster1
·
Äldre De här killarna (oftast) som är med i de här gängen som skjuter på varandra, vad gör dom på dagarna? De måste ju veta att det finns ett... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 167
Senast: lbb
·
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 9 10 11
Svar
217
· Visningar
18 557
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Sambon frågade mig igår vad meningen med livet var, jag har inget svar på det. Vad är meningen med livet för dig? 2 3
Svar
54
· Visningar
4 254
Äldre Vad innehåller den? :) Jag ska plocka ihop en till en uppskattad kollega som slutar. Budget är ca 1000 kr inkl. Ett finare vin 2
Svar
25
· Visningar
3 170
Senast: Görel
·
Äldre Vi tänkte hyra bil och åka rutten som titeln anger. Men hur ska vi lägga rutten mellan Yosemite och LA? Vill åka sceniska vägar, gärna... 2
Svar
25
· Visningar
1 804
Senast: Stinaelin
·
P
Äldre i Stockholmsområdet, finns det?? Ett nattöppet café med supergott egenbakat, typ :p Öppet till 22 iaf. Och helst norra delarna om ni har... 2
Svar
33
· Visningar
3 008
Senast: prallan
·
Äldre Jag förstår att det säkert kan skilja mellan olika värdar men kanske någon har bättre koll än mig ändå. Tänkte även ringa aktuell...
Svar
9
· Visningar
1 476
Senast: Korven
·
Äldre Jag har i mina ägor en oöppnad adventskalender från 1979, Trolltider. Tror ni det finns ett samlarintresse i denna? Var bör en vända...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: Hyacinth
·
Relationer Vad ska ni köpa i farsdagspresent? Behöver tips! 2
Svar
33
· Visningar
3 124
Senast: Emor
·
Kropp & Själ Tänkte beställa en men eftersom deras rekommendationer skiljer sig från alla konverteringsguider som finns. Jag tänkte beställa en...
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: lizan
·
Fritid När min mormor dog fick jag ärva hennes gigantiska receptsamling för kakor. Men min barndoms favoritkaka finns inte med! Jag hittar...
Svar
8
· Visningar
1 624
Senast: Energi
·
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 11 12 13
Svar
255
· Visningar
17 578
Äldre Jag har alltid jeans på mig, både till vardags och fest, i olika tvättar och utseenden, men gärna i smal modell med lite stretch som... 2
Svar
23
· Visningar
4 437
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Hur länge efter att ha dragit ut en visdomstand hade ni ont? För mig är det en vecka idag och jag har fortfarande så ont i överkäken...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: iNHALE
·
Relationer Detta har jag funderat mycket på det senaste. Har själv en pojkvän sen 4år tillbaka, vi har våra duster emellanåt, men inte mer än så... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
12 982
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V