Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Älskar tapas och brukar göra det hemma men börjar små tröttna på mina favoriter. Vet det finns en del matintresserade här. Vilka är era...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Jag ska på arbetsintervju nästa vecka och funderar på det här med referenser. Jag har inte jobbat i den bransch jag söker hos så har...
Svar
7
· Visningar
1 034
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
Trädgård & Växter Dags att fortsätta trädgårdspratet med alla vackra foton och projekt och växter som kräver att bli adopterade i en ny och fräsch tråd! I... 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
112 174
Senast: lizan
·
  • Låst
Fritid Det finns ju trådar om virkning, trädgård, matlagning osv. Kan vi inte ha en sytråd också? Jag var på mässa igår och köpte på mig lite... 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
237 550
Senast: lizan
·
Samhälle Schysst fisk, finns det att köpa i vanliga matbutiker ? Vad för märkningar ska man hålla koll på? Fallgropar?
Svar
8
· Visningar
927
Senast: majola
·
Fritid Ingen aning om man får göra såna här trådar men vi prövar :D Jag har i flera flera år följt en tjej från USA som målar av hästar...
Svar
6
· Visningar
1 162
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag ska på maskerad om en dryg vecka och tänkte klä ut mig till en get :p. Som en del av utstyrseln så vill jag ha en (kort) kjol i...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: monster1
·
  • Låst
Samhälle Vad händer i Amerika, och även i resten av västvärlden även om det inte gått lika långt? Nyligen så dödade en sk incel två kvinnor och... 26 27 28
Svar
558
· Visningar
40 968
Senast: Killaloe
·
Trädgård & Växter Våra vinbärsbuskar (röda, svarta och vita) måste beskäras, de börjar bli enorma och spretiga och helt övervuxna. Boken jag har, om...
Svar
3
· Visningar
1 526
Senast: tanten
·
Hemmet ..eller annat kunnigt folk? Jag har precis påbörjat ett lampbyggarprojekt enligt tidigare tråd startad av mej :D Typ den här ska jag... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 685
Senast: MiaMia
·
Fritid Vad ska man ta med till mäklaren när vi lämnar nycklar hus papper, garani kvitto till nya ägaren? Ska man ta med kvitton på... 2
Svar
23
· Visningar
2 997
Senast: Pudlan
·
Äldre Har jag tänkt köpa till 3 personer i julklapp. En av dom är vuxen och har mycket GROV handled och en cat telefon. Rätt ny, en...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: Saigon
·
Skola & Jobb Jag har haft ett helvete med alldeles för mycket de sista veckorna både privat, med skolan och jobbet. Kursen vi läser är skit svår och...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: Piek
·
Äldre Undrar om någon känner till vem som är konstnären till denna tavla. Kan inte tyda signaturen.
Svar
2
· Visningar
3 679
Senast: Bets
·
Fritid Jag tänkte att jag skulle önska mig prenumeration på en svensk ljudboksapp till jul. Jag använder Amazon Audible nu och är jättenöjd... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 390
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med en fot under flera år. Det blir värre vartefter och är rätt besvärligt med ett stående och gående arbete...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: Mia_R
·
Äldre Idag är det alltså kladdkakans dag, dela med er av era favoritrecept!
Svar
13
· Visningar
2 621
Senast: Tualma
·
Kropp & Själ Ja, jag har förstått att vården i Sverige har blivit dålig. Min 80-åriga mamma har misstänkt grå starr och får inte komma till det... 12 13 14
Svar
274
· Visningar
15 298
Senast: åke
·
Samhälle Jag har aldrig sett mig själv som en kulturell person, tycker kultur för det mesta är tråkigt och läser hellre facklitteratur än...
Svar
10
· Visningar
1 235
Senast: fejko
·
Tjatter Vi stöter alla på dem. De hjälpsamma som hört/vet att X hjälper/botar. Som diabetiker har man hört det mesta. Det roligaste har nog... 17 18 19
Svar
365
· Visningar
33 960
Senast: Idahoe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka