Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kära buke, vad har ni för trosor och hur tvättar ni dem? Jag gillar trosor med spets men tvättrådet säger 40 grader - blir det verkligen... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 325
Senast: FannyN
·
Hemmet Jag skulle vilja bygga ut mitt hus - men hur gör man? Jag vet vilka utrymmen jag behöver och ungefär hur stort det behöver vara. Däremot...
Svar
5
· Visningar
750
Senast: gammalek
·
Trädgård & Växter Jag behöver insynsskyddad i min trädgård (hyres), sitter helt öppet och fikar och solar och tycker att det är olustigt. Vill helst inte...
Svar
8
· Visningar
1 856
Senast: SaraXX
·
Tjatter Har ni läst några roliga aprilskämt än? Eller hört? Jag har läst om att "Billy Bult" pratar om att en ny bro till Öland ska byggas i... 2
Svar
32
· Visningar
3 102
Senast: Angua
·
  • Låst
Äldre Vi verkar ha fyllt upp en hel tråd, så jag tar mig friheten att starta upp en ny! :D Rapsolja med smak av chili och vitlök, HISS... 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
225 678
Senast: Tassetass
·
Äldre Jag har funderat på en fånig fråga de senaste dagarna- Detta med att ha uteskor på sig inomhus. Vilka länder är det vanligt att ha det...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: MiaMia
·
Tjatter LL bollen__ & Artline 1. Qitis 2. cirkus 3. Niyama 4. Hedinn 5. hemlig 6. Mistimed 7. Gabby_Ossi 8. Magnum 9. Idahoe 10. LenaH 11... 30 31 32
Svar
635
· Visningar
19 266
Senast: Lenis
·
Äldre Jag funderar på att tillbringa en månad under hösten i södra Europa. Men hur gör man när man arrangerar en sådan resa? Jag tänker mig... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
9 235
Senast: Petruska
·
Äldre För att inte helt ta över @Petruska s tråd om höst i sydeuropa med matdiskussioner så kan vi väl dela med oss av våra matminnen här...
Svar
1
· Visningar
410
Senast: Milosari
·
Äldre jag funderar på att skapa en bullet journal/bujo, och är lite nyfiken att höra från er som redan använder det. Ni får gärna tipsa om...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: tigerflicka
·
Äldre En vän har fått praktikplats på ambassaden i Alger under hösten, vilket betyder att jag såklart måste åka och hälsa på henne. :) Jag...
Svar
13
· Visningar
912
Senast: Cambrie
·
Äldre Ska ha middag ikväll och hade tänkt mig en förrätt med stekt bröd med pepparrotscreme och kallrökt lax...men glömde köpa pepparrot. Har...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: tott
·
IT & mobiler Har just flyttat efter att ha bott i samma brf sen innan detta med digitalboxar för tv infördes, och inser att jag inte vet någonting. I... 2
Svar
22
· Visningar
2 144
Senast: Bylund
·
Skola & Jobb Jag försöker hitta de kanaler som nätshoppare använder sig av för att hitta information. Det bara låser sig. Jag KAN ju inte säga Buke -...
Svar
15
· Visningar
1 293
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Vad har man då? Jag har sett att det finns typ självhäftande kupor, fungerar de bra? Hur vet man vilken storlek man ska ha då? Jag har... 2
Svar
39
· Visningar
3 760
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Har en liten knöl ovanpå foten som orsakar stor smärta. Ibland värker hela foten ibland bara knölen Då är det en plåga att ha skor på...
Svar
11
· Visningar
10 302
Hemmet Har en keramikhäll och den har fått fläckar som jag inte får bort. Har köpt flera rengöringsmedel och skrapar och skrapar. Får bort lite...
Svar
10
· Visningar
1 366
Senast: åke
·
  • Låst
Tjatter Jag försöker vakna... det går sådär... :cautious: Kisse ligger i en solstrimma och är en solkatt :love: 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
61 339
Senast: grodan21
·
Hemmet Ni brukar alltid komma med så bra råd och jag kan tänka mig att det finns hur många erfarenheter som helst där ute som jag hemskt gärna... 2
Svar
37
· Visningar
7 787
Kropp & Själ Ja, en mycket mer relevant diskussion i mina ögon, tillsammans med sjukdomsidentitet. Gällande att fortsätta med destruktiva beteenden... 42 43 44
Svar
875
· Visningar
41 664
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka