Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Avskyr att leta kläder och det är väl en stor del i att jag aldrig hittar det jag vill ha. Men, ibland försöker jag men hittar ändå inte...
Svar
6
· Visningar
1 232
Fritid Ni vet sådana där lagom tjocka skumgummikuddar som brukar följa med när man köper cykelhjälm - går de att köpa separat? Vad ska man isf...
Svar
5
· Visningar
1 667
Senast: PrinceFair
·
Fritid Vill hitta fina korgar som passar in i tvättstugan, är till största delen vitt därinne men ska till lite färg också, hur och vad är dock... 2
Svar
38
· Visningar
12 143
Senast: anna_panna
·
Hemmet Behöver inspiration! Mitt hem har ljusgrå väggar, mina möbler är mestadels vita, några svarta och gråa samt några i ek. Har några...
Svar
6
· Visningar
1 514
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Ser att det ota kommer upp inlägg om svårigheter att sova. Men hittills har vi väl inte haft någon sömntråd? Jag har ätit kortison... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 622
Senast: Hyacinth
·
Relationer Skulle vi kunna diskutera det lite? Jag tänker inte på problematiken att vilja ha flera kärleksrelationer. Inte heller direkt på att... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 326
Senast: Luff
·
Relationer Det finns väldigt få personer i min släkt. Min mamma, (född 1917, död 2012) hade en halvbror som begick självmord i början eller...
Svar
15
· Visningar
1 301
Senast: Fille
·
Äldre Hej Jag har försökt leta i det stora Bukegalleriet men inte riktigt hittat vad jag letar efter. Det är som så att jag har gjort något...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Anders
·
Äldre Jag och några vänner ska åka till Irland i maj. Jag har bott där för typ 15 år sedan men hann inte se och uppleva typ Cliffs of moher...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: vix
·
Relationer Tvekade på att sätta relationer eller skola/jobb som prefix, för det är lite både och som ligger bakom. De frågor jag är mest... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 949
Senast: Kiwifrukt
·
Relationer Jag hade den mest underbara pojkvän man kan tänka sig (tyckte jag då iallafall). Vi hade något speciellt, kunde prata om allt och jag...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Nu frågar jag åt en kompis (på riktigt!). Hon har ganska nyligen avslöjat att hennes man varit/är otrogen, och sedan dess har han inte... 13 14 15
Svar
284
· Visningar
23 081
Samhälle Jag har funderat på det här ett tag... och det blev aktuellt igen iom tråden om kvinnodagen. Som historieintresserad kvinnlig... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 063
Senast: Badger
·
Äldre Jag hittade nyss en logotype med en avritad kopia av ett av mina foton. Bilden är upplagd som exempelbild i en portfolio. Bilden är...
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Jag har en stor logga jag vill förminska rejält. Jag har provat i de program jag har och med mina klart begränsade skills. Men det blir...
Svar
8
· Visningar
1 591
Senast: Angel
·
P
Relationer Min väninna är över öronen förälskad i en man, som jag tror är scam. Han ska bo i Sverige men vara amerikan, han finns dock inte på... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
25 054
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ https://didyouknowfacts.com/marijuana-tampons-save-period-cramps/ För mig som är för medecinsk mariujana är detta något jag helt klart...
Svar
0
· Visningar
604
Äldre Vi ska åka till Södertälje med jobbet till Scania. Det blir övernattning, och pratades lite löst om att vi behöver göra något mer än... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 828
Senast: Niyama
·
Relationer Jag har varit otrogen mot min högt älskade man och det är dessvärre inte första gången. Jag kommer inte berätta för honom vad jag har... 11 12 13
Svar
255
· Visningar
20 228
Äldre Skall snart byta bil och har följande "krav": Bensin, automat, 4wd, kombi eller SUV, minst 160hk och nyare än 2015. De två hetaste...
Svar
3
· Visningar
579
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka