Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska betala ut lön, och sedan fakturera en förening den kostnaden. Om lönen före skatt är 3000 kr, och personen är 79 år, borde...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: Trissa
·
Skola & Jobb Nästa vecka ska jag för andra gången få droppbehandling med Mabthera . Detta innebär att jag kommer att vara borta från jobbet hela...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Catsu
·
Skola & Jobb Hur inleder ni era personliga brev när ni skriver dem? Med inledningen menar jag egentligen mest de två första meningarna. Tycker det är...
Svar
10
· Visningar
2 520
Senast: Kiwifrukt
·
Fritid Jag köpte mig ett vackert örngott idag på loppis för 40 kr :) . Förmodar att det är bomull. Med spetsdekoration, samt "min" bokstav...
Svar
6
· Visningar
1 611
Senast: Korven
·
R
Kropp & Själ Jag och syster @micaelathegreat ska vandra i sommar! Idén kläcktes för tre minuter sen och beslut fattades för två minuter sen så det... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 195
Senast: Raderad medlem 6459
·
Samhälle Jag går i tankarna om att skiljas, och har börjat kolla upp lite med bostad. Och det är tusan skrämmande... :( Hur ska jag som... 2
Svar
35
· Visningar
4 403
Senast: Milosari
·
Äldre Vad kännetecknar ett specialintresse? Är det tidsåtgången som man lägger på intresset som avgör eller är det oviljan att sluta (för... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 287
Senast: Magiana
·
Trädgård & Växter Har fått tre amaryllisar av en vän, och de är knastertorra. Han säger att de absolut inte ska vattnas, men det riktigt kliar i mig att...
Svar
17
· Visningar
2 738
Senast: tanten
·
Kropp & Själ För några dagar sedan lyckades jag få en ett litet skärsår, ett par cm långt och inte djupt. Plåstrade om det osv ganska omgående och... 2
Svar
33
· Visningar
2 597
Senast: Stinaelin
·
Äldre Sjukskriven 50 % pga av utmattning, har nu nått dag 180 och Försäkringskassan vill bedöma mig mot hela arbetsmarknaden. Tydligen anser...
Svar
8
· Visningar
1 525
Senast: Lia_
·
Tjatter Eftersom det här ämnet dyker upp hipp som happ i diverse diskussioner så är jag nyfiken på vad ni tycker. "Uj uj uj vad hen skryter i... 22 23 24
Svar
464
· Visningar
27 323
Senast: mackan
·
Hemmet Jag har golvvärme och radiatorer. Varmvattnet som pumpas runt i huset delas så radiatorerna tar vatten först, sedan går slingan vidare... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 695
Senast: 95johsv
·
  • Låst
Relationer Förra blev full så här fortsätter vi! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
136 770
Senast: LenaH
·
Skola & Jobb Ni som jobbar på kontor (med eget rum eller liknande), lyssnar ni på musik på jobbet? Hiss eller diss till musik i bakgrunden? På... 2
Svar
33
· Visningar
1 546
Senast: hvala
·
IT & mobiler Det var så länge sedan jag gjorde det, det är inte själva installationen i sig som är problemet, om det ens är ett problem. Det jag är...
Svar
0
· Visningar
466
Tjatter Området zoomen är otrolig! Och full zoom! 2 3 4
Svar
75
· Visningar
3 880
Senast: Anders
·
Fritid I så fall har jag en inneboende :nailbiting:
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Singoalla
·
P
Relationer Varför förlovar man sig?? Jag är född 1970 och har alltid tyckt att förlovning är uråldrigt, men fortfarande ser jag här att folk... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 885
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler får upp den här bilden och fattar inte hur jag ska komma vidare? Help Manage accounts Easily switch, add or remove Yahoo accounts on...
Svar
8
· Visningar
1 023
Senast: tanten
·
IT & mobiler Behöver uppdatera maskinparken i köket då flera av mina maskiner luktar bränt och är allmänt utslitna :angel: Men, vad ska jag välja...
Svar
11
· Visningar
1 695
Senast: AlinaT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka