Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag måste bara tacka förs för ursäkten. Men jag tänkte här förklara hur man kan bli bemött när man är utomhus. Man kan få höra att... 25 26 27
Svar
525
· Visningar
37 598
Senast: Luff
·
Äldre Jag blir trött och matt. Hade för mycket mjöl i såsen och den är nu klister. Vad gör jag? Vatten? Mer mjölk? Mer kompetens?
Svar
7
· Visningar
2 603
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Jag jobbar på ett företag som har totalt 7 anställda, men bara 5 av oss sitter på samma kontor. Av de här 5 är 3 chefer, och jag samt... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 112
Senast: cirkus
·
  • Låst
Kropp & Själ På mitt nuvarande jobb har vi en man som har någon form av diagnos. Han verkar precis normal när man pratar med honom, men det märks... 2
Svar
23
· Visningar
2 942
Senast: LenaH
·
Skola & Jobb Undertecknad är student och så oföretagsam att hon inte har fixat något sommarjobb (har sökt några iofs men inga svar än) och tittar nu... 2
Svar
20
· Visningar
2 025
Hemmet Hittade dessvärre ingen tråd jag tyckte frågan passade i, så skapar en ny. Vi har ett vapenskåp som inte är så trevligt att titta på...
Svar
13
· Visningar
4 906
Senast: Buck
·
IT & mobiler Vet inte om det är samma i Sverige, men jag får upp s.k. "roliga" historier i högermarginalen på min FB. Både på tyska och på engelska...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: bettysmatte
·
Tjatter Över hela världen skapar dom trauman. Dom dyker upp - nu även på dass...
Svar
5
· Visningar
1 080
Senast: hallonsaft
·
Skola & Jobb Är färdigutbildad i juni och kan då söka bland annat chefspositioner inom vård och omsorg i kommunen jag bor i. Har två fantastiska...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Breaktown
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande... 2
Svar
26
· Visningar
3 274
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Efter påsk är jag lite sugen på att testa en detoxkur, men blir lite förvirrad över alla onlineråd och kurer som finns. Syftet är att... 2
Svar
31
· Visningar
3 091
Senast: lilstar
·
IT & mobiler Hjälp! Söker en enkel app som jag kan ha i telefonen. Jag behöver klistra in en bild och skriva in en snygg lite kursiv text under...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: Plantan
·
Samhälle Bästa Bukefalister! Lång tid har gått sedan jag vistades här dagligen och stundligen, men jag hoppas att några av er ändå minns mig. Att...
Svar
4
· Visningar
1 343
Senast: Sofiplopp
·
Äldre Det går ju att höja grinden ngn decimeter så blir det ju i praktiken en färist ändå
Svar
0
· Visningar
646
Relationer (Skräll, eller hur?) Jag känner att jag bara behöver skriva av mig lite, kanske känner någon igen sig. För några år sedan fyllde en vän... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 858
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Tog blodprov den 5/3 för att jag misstänkte järnbrist. För det första var läkaren otrevlig som tusan och bokade in prov på folat och... 2
Svar
24
· Visningar
9 089
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ I torsdags när jag åt bl a banan till lunch samt efteråt då jag åt bl a banan till mellis kände jag att jag fick blåsor i munnen, på...
Svar
6
· Visningar
4 445
Äldre Jag har försökt googla och googla men hittar den inte... Jag söker en bok som jag hörde om första gången på morgonpasset i p3. Minns...
Svar
9
· Visningar
771
Senast: moster
·
Trädgård & Växter Har köpt en ny relativt dyr orkidé i blomaffären och tänker ge mig fan på att den här ska överleva. :p Är sämst på blommor överlag då... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 854
Kropp & Själ Försökt googla min tungåkomma men hittar ingenting! Kom då på att Buke nog gääärna ser på min tunga i närbild och vill analysera ;)...
Svar
10
· Visningar
1 035
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka