Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ När jag var yngre så hade jag aldrig besvär innan/under mens (förutom det uppenbara besväret med själva mensen). Men de senaste åren har... 2
Svar
24
· Visningar
2 582
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Vad är du bra på? Vad skulle du vilja bli bra på? Finns det något som du har blivit bra på som du verkligen velat bli bra på och... 2
Svar
30
· Visningar
1 770
Senast: Red_Chili
·
Fritid Vi har dragit in kommunalt VA och detta ska då skrivas in på fastigheten hos lantmäteriet. Inget konstigt med det. Men, när kallelsen... 2
Svar
24
· Visningar
2 510
Senast: Kaki
·
Relationer Undertecknad kanske går i funderingars tankar, men klurar lite på det här med ringar. Jag är i vården, och de basala hygienrutinerna... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 389
Senast: Murphy
·
Kropp & Själ Min mage totalhavererar med jämna mellanrum och jag vet inte vad det beror på? Jag tror att jag är laktosintolerant och försöker undvika... 2
Svar
27
· Visningar
2 142
Senast: MiaMia
·
Äldre Jag ska ut och vandra och har aldrig gjort detta tidigare men vet att toabesöken kommer att vara ytterst begränsade. Kan man ta Imodium... 2
Svar
22
· Visningar
5 538
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Hur ska jag skriva utan att hänga ut min son för mycket? Debut vid 11 år, diagnos vid 13. Jag testar så här. Kan någon som har den...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Millicent
·
Fritid Mina föräldrar köpte för drygt 2 år sen en lägenhet. Sen de flyttade in där har båda mått lite konstigt. Mamma är förkyld mycket mer...
Svar
13
· Visningar
1 261
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Hej! Jag undrar hur ni hanterar skitsnack på erat jobb. Menar både vad ni själva och vad cheferna gör. Vad gör ni när det tisslas o... 2
Svar
26
· Visningar
2 805
Kropp & Själ Jag har upptäckt att jag har problem med att min mättnadskänsla tar så otroligt lång tid på sig att infinna sig efter jag har ätit...
Svar
9
· Visningar
2 127
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Hej! Jag läste i dejtingtråden om hur vissa känner sig ensamma. Så gör jag också många gånger. Men jag brukar försöka tänka på hur... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 579
Senast: Raderad medlem 94602
·
IT & mobiler Jag håller på att bli gråhårig. Jag har några powerpointpresentationer med ljud (inlästa föreläsningar) som jag tänkte dela med mig av...
Svar
10
· Visningar
876
Fritid Vad har ni för appar? Något ni kan rekommendera? Vill hitta lite nytt som funkar både som tidsfördriv och som är sas användbara i...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Smulan75
·
Trädgård & Växter Jag har en hibiskus som jag egentligen borde gett upp för längesedan, men som jag av någon anledning inte gjort mig av med ännu. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 803
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Tydligen ska inte män dricka Lavender The. Den har ämnen som liknar för mycket östrogen...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: Sezziyanen
·
Äldre Jag har inte bott i Örebro nu på två år och har dålig koll på vad som finns. Vad finns det för resturanger nära SF bio? Jag kan bara...
Svar
4
· Visningar
537
Senast: Fille
·
Tjatter Har ni någon gång reagerat på att en annan vuxen person missat någon kunskap som ni uppfattar som grundläggande allmänbildning? Jag... 55 56 57
Svar
1 127
· Visningar
76 324
Senast: Seabaz
·
Äldre Ni som är förlovade eller gifta, vad har ni för ringar? Vore kul att se foton. Har ni ringen/ringarna alltid på er? Det är ju en halv... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 529
Senast: Kaki
·
Äldre Min dotter går på barngymnastik arrangerad av ”Kommunnamn X barnidrottsförening”. På deras hemsida står att de är en ideell förening men... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 299
Senast: svea
·
Hemmet Vad ska jag ha på kaosytan med alla leksaker? Just nu samlas alla leksaker där i en enda stor hög och det är de första man ser när man...
Svar
16
· Visningar
1 401
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka