Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Om man vill ha hjälp med bärande konstruktion i huset, alltså vilka väggar vi kan riva och inte, vilket typ av företag eller vilken typ...
Svar
1
· Visningar
461
Senast: A_NN_A
·
Trädgård & Växter Nu vänder jag mig till er som är experter på odling, jag har två stora krukor och en inglasad balkong i söderläge. Jag har försökt mig...
Svar
13
· Visningar
1 388
Senast: Murphy
·
Relationer Som rubriken lyder, vad har ni för relation till era syskons respektive? Hur är er relation med syskonet, och har den relationen... 2
Svar
37
· Visningar
10 597
Senast: Sofie.S
·
Äldre Jag undrar om nån har nåt tips ett prisvärt hotell (inte för dyrt men inte billigt pga att det är sunkigt heller) i Stockholm? Jag kan... 2
Svar
31
· Visningar
2 016
Hemmet Fick för mig att det skulle vara urtjusigt med roll up-gardin i köket. Beställde en och nu ikväll satte jag upp den. Jag vet ju att jag...
Svar
10
· Visningar
3 591
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Ni som lider av PMS - vänjer man sig någonsin? Återkommande datum varje månad är det som att dra ner en rullgardin. Enda gången jag och... 2
Svar
20
· Visningar
2 369
Senast: marieka
·
Äldre jag glömde att lägga in jästen (osötad) i kylen igår när jag kom hem. Upptäckte det nyss när jag redan hade satt igång med bakningen... 2 3
Svar
52
· Visningar
19 444
Senast: Jenka
·
Hemmet Jag skulle vilja se bilder på era kaklade badrum? Om man har ett matt grått klinkergolv är det då snyggast med matta kakelplattor på...
Svar
6
· Visningar
1 557
Senast: Marvin
·
Skola & Jobb Spinoff på tråden om förskolesjukdomar som finns på förälder, men riktad även till er som liksom jag inte har (små)barn. Stannar ni med... 15 16 17
Svar
334
· Visningar
20 001
Äldre Efter att ha sett lodjur live och spår av dom så vart jag lite nyfiken. Googlade och hittade lite om vad länsstyrelsen skrivit om lodjur... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
8 114
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jag har fått hem någon typ av blankett där min arbetsgivare ska ge ett utlåtande om arbetssituationen. Men jag fattar inte riktigt hur...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Nu känns det som att jag har varit på tusen läkarbesök det här året med fertilitetsutredning, svinkoppor och nu bröstundersökning. Jag... 2
Svar
37
· Visningar
3 716
Senast: Ajda
·
Samhälle Jag försöker hjälpa en vän men jag fattar inte riktigt själv. Min vän har haft inneboende under förra året och frågan är alltså om...
Svar
5
· Visningar
2 293
Senast: emma-vsm
·
Äldre Han var inte perfekt, men han var en av vår tids stora vetenskapsmän RIP
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Korven
·
Äldre Jag hoppas att den här tråden inte ska bli triggande för någon. Jag har upptäckt att jag har Investigation Discovery och fastat i... 20 21 22
Svar
428
· Visningar
20 768
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Fråga till er sminkkunniga :) När jag använder foundation (sällan) så har jag problem med att den inte håller sig fräsch. Antingen typ... 2
Svar
29
· Visningar
2 517
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska göra längre. Håller på att bli knäpp här. Fick barn i maj 2017. Började ett par veckor efter det med... 2
Svar
25
· Visningar
6 579
Senast: tott
·
Kropp & Själ Sitter förkyld och ömklig med en jävla hosta. Funtar på den där sprayen för halsen som går på reklam på tv (renässans har jag för mig)...
Svar
9
· Visningar
1 079
Senast: gul_zebra
·
Äldre Kan man ens det? Har försökt googla men hittar inget. Jag hade besök i helgen och vi lyssnade på lite musik. Han sa att om jag skaffa...
Svar
13
· Visningar
680
Äldre Vad finns det för städer i Europa som är sevärda? Mina föräldrar planerar en weekendresa till vår/sommaren, men de vet inte riktigt...
Svar
6
· Visningar
558
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka