Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag blir galen, och jag är djupt tacksam om någon kan hjälpa mig att bringa klarhet i vad som gäller, eftersom jag inte hittar någonting...
Svar
0
· Visningar
853
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Jag behöver åka till Litauen, Kaunas, men vet inte riktigt hur jag ska söka för att få fram bra flygbiljetter. Hittar bara flyg som tar...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: Lingon
·
Svar
2 008
· Visningar
72 373
Äldre Lär väl bli en av de där evighetstrådarna kan man tänka sig, men istället för att förpesta andra trådar med diverse gnäll, så kan de... 2
Svar
23
· Visningar
1 374
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Jag har lite krångel med A-kassan, och eftersom jag fick mycket bra input härifrån på min förra tråd i samma ämne frågar jag igen. Lär...
Svar
12
· Visningar
1 840
Senast: Smulu
·
Äldre Det är dags för mig att se över min garderob. Ser att jag har kläder liggandes där sen tidigt 2000-tal och framåt, Allt faller inte... 2
Svar
37
· Visningar
3 186
Senast: Ramona
·
Äldre Jag har lite panik... Jag och min kompis tycker om JLC och de kommer nästa helg till en nattklubb i min stad, och vi vill gärna se dem... 2
Svar
26
· Visningar
5 600
Senast: Twihard
·
Äldre Finns det någon här som åkt med båda (sedan Grace blev renoverad) och har någon tanke kring vilken man helst väljer?
Svar
15
· Visningar
1 668
Senast: mysboll
·
Äldre Finns det någon uppsalabo här som skulle kunna hjälpa mig med ett ärende? :crazy: Lite för långt att åka dit bara i det ärendet. Vill...
Svar
0
· Visningar
377
Äldre Jag skulle kunna ringa banken, men jag kommer bara att tänka på det här när jag är hemma och har tråkigt så att... :p När jag loggar in...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Tassetass
·
Äldre Detta är såklart svårt att svara på, men någon lanslk lyckats med samma konststycke som mig ;) Råkade köra in i en stolpe och fick en... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 834
Senast: nothalfbad
·
Äldre Klart vi ska ha en Farmen-tråd i år också! Vad tror ni so far? Favoriter? Irritationsobjekt? Vem blir förstekämpe, vem kommer gnälla... 70 71 72
Svar
1 432
· Visningar
84 390
Senast: clusia
·
Äldre Sitter och funderar på semester för mig, sambon och grabben som är 1,5år i sommar. Dels funderar jag på Åland, finns det något att göra...
Svar
2
· Visningar
445
Senast: lil-sis
·
Äldre Min bästis gifter sig i höst :love: Jag stör mig dock på en sak, jag får ta med mig en person, men bara om det är en pojkvän?! Frågade... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
19 588
Senast: Badger
·
Samhälle Varför ställer man frågor till sitt eget parti?
Svar
0
· Visningar
333
Senast: Stekspaden
·
Hemmet Jag har rivit ner tapeter i ett rum, men tapeten delade sig på hälften. Tapeten var bubblig och jag tänkte att eftersom jag ska måla är...
Svar
4
· Visningar
4 353
Senast: Retina
·
Skola & Jobb Kort bakgrund: jag mår psykiskt dåligt. Jag har i ett antal månader varit i kontakt med vc. Jag har fått medicin -- just nu bara...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: vtok
·
Skola & Jobb Jag har ett ansikte som osymmetriskt, det gör att när jag ser mig själv på bild så känner jag inte riktigt igen mig själv. Jag ser ju... 2
Svar
25
· Visningar
5 082
Senast: monster1
·
Hemmet Jag behöver lite hjälp. Jag tänkte måla lite trädetaljer och snickerier i olika pastellfärger osv och istället för att behöva köpa en...
Svar
7
· Visningar
1 753
Kropp & Själ Jag har svårt för några saker, men just insekter och hål kan jag knappt ens se på bild. Skulle nu titta på lite bilder på en färgglad... 2
Svar
24
· Visningar
1 564
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka