Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
2 022
· Visningar
68 597
Relationer Jag vet knappt vart jag ska börja. Ikväll känner jag mig så uppgiven och bara.. tom. Jag har ett förhållande med en kille sen snart 9 år... 2
Svar
23
· Visningar
3 465
Senast: Marvin
·
Kropp & Själ Det började med att vaxet luktade lite sött och var geggigt. Sen fick jag lite ont i det (tänkte att det var en finne :o ) Nu har det...
Svar
10
· Visningar
1 792
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Får ni beröm på jobbet? Hur ofta sker det? Är det viktigt för dig att få beröm på jobbet? Vill du ha beröm eller föredrar du annan... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 459
Senast: Heulwen
·
Äldre Hjälp! Jag har beställt en sjuuuukt fin klänning :love: Men jag har ingenting att ha under! Cykelbyxor i all ära men alltså, det är... 2
Svar
37
· Visningar
3 115
Senast: ameo
·
Äldre Jag och mamma funderar på att åka utomlands nästa år, båda två gillar att resa men denna gång blir cornelis, då nästan 1,5 år gammal... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 404
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hemmet Vi flyttar imorgon in i vårt hus och på några ställen sitter en ful 90-talstapet med struktur. Varken jag eller mannen är särskilt vassa...
Svar
17
· Visningar
9 146
Senast: Eloise
·
Äldre Antar att det är fler än jag som reagerat på slaktförfarandet av grisar? Har inte ens vågat titta helt och hållet på Schyfferts "Köttets... 8 9 10
Svar
194
· Visningar
10 581
Senast: Rhinos
·
Samhälle Säkert dagens dummaste fråga men here we go :p Igårkväll var sambon och hans kompis ute och körde vår bil (skriven på mig), sambon har...
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: trazel
·
Kropp & Själ Jag var hos kiron i går mest pga att båda mina SI leder har kajkat ur. Normalt sitter jag oftast skräddare eller i soffan med ett ben på... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 675
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Har en krokig jäkel som nån gång om året bestämmer sig för att den har det trångt och försöker ta sig mer plats. Förut har det handlat... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 923
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag blonderar och plattar mitt hår ofta vilket gör att mitt hår är väldigt slitet och torrt. Har blivit rekommenderad produkter från...
Svar
1
· Visningar
436
Senast: tanten
·
Äldre Jag har ändrat stavning på mitt efternamn, har lagt till en bokstav i slutet som jag alltid ändå haft (inte enligt Skatteverket då...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: Görel
·
Äldre Jag tänkte baka ett vörtbröd till jul men vill ha ett recept som ger ett saftigt, luftigt och smakrigt bröd. Tycker inget av tidigare...
Svar
13
· Visningar
1 232
Senast: Hermelin
·
Hemmet Mina kläder blir utvättade direkt. Misstänker att det helt enkelt är dålig kvalitet men jag vill ändå fråga. En del kläder hos mig är...
Svar
13
· Visningar
1 399
Relationer Har en vän sedan +20 år tillbaka. Vi har umgåtts mer eller mindre i perioder men alltid haft en nära relation och pratat i telefon när... 2
Svar
35
· Visningar
3 356
Samhälle Nytt år, ny stad, nya programledare, och ett nytt tema, snart är det dags! :banana: I år är musikhjälpen i Umeå, temat är Barn är inte... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 227
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ När jag blir av med min tandställning har jag tänkt bleka mina tänder! Undrar dock lite över resultatet eftersom jag dricker rätt mycket...
Svar
15
· Visningar
935
R
Kropp & Själ Jag tappar förfärligt mycket hår, och mitt från början tunna hår med fina stån har tunnats ut så mycket på hjässan att det lyser igenom... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 763
Äldre Jag har insett att jag böivit lite gammal för att hänga på Ungdom... Så jag tycker vi behöver en tecknartråd här också! Bara att visa... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 934
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka