Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Så här kring jul så är väl det en jätte aktuell fråga när man ska besöka alla dessa släktingar för att man "måste". Jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
5 973
Senast: Septicemia
·
Samhälle Men jag undrar uppriktigt. Hur kan rasiterna veta vilka människor som är judar? Jag har absolut ingen aning om vilka som är judar eller...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Grazing
·
Äldre Hur gör ni? Det är dags att plocka ihop alla papper och snören efter julen men jag vill ha ett bättre system. Hittills har jag haft allt...
Svar
12
· Visningar
2 189
Äldre I år firar vi jul med makens släkt och där brukar alla ha med en julklapp för cirka 200 kronor och så lottas de ut slumpmässigt. I år är...
Svar
18
· Visningar
1 450
Senast: Zewz
·
Äldre Kollade in appstore, finns flera appar där man kan lära sig teckenspråk. Har ni testat någon och kan rekomendera någon av apparna? Har...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: Malin_L
·
Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie... 2
Svar
23
· Visningar
2 233
Senast: Twihard
·
Äldre Vi har ju alla mer eller mindre traumatiska minnen av presenter som inte riktigt landat rätt. Men vad har du gett bort? Någon gav ju... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 381
Senast: majola
·
IT & mobiler Jag skulle vilja testa att använda digitala stickers/dekaler i några bilder och tänkte börja med att sätta tomteluvor på mina höns för...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Minett
·
Samhälle Jag har precis suttit uppe alldeles för sent för att se klart dokumentären Human som sändes på SVT 2 i kväll, och känner att jag inte... 2
Svar
38
· Visningar
2 970
Senast: SaraMara
·
Kropp & Själ Jag vet...! det är långt till jul och jag har inte tänkt julpynta än, men de sålde faktiskt julgrejor på marknaden jag var på idag så... 17 18 19
Svar
364
· Visningar
28 863
Tjatter ...är klart bara för en själv. ett av mina favoritcitat. Gick och filosoferade för mig själv och kom att tänka på alla aha-upplevelser...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: sassiball
·
Mat Vad har ni för vegetariska härligheter på era julbord? Med två nyblivna vegetarianer i familjen så behöver jag lite bra tips. :) 3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 726
Senast: Petruska
·
Äldre Jag behöver beställa en färdtjänstresa men kan inte ringa ut, hemsidan funkar inte att beställa på. Please?
Svar
19
· Visningar
1 136
Senast: MM
·
Tjatter Funderade på om jag skulle lägga tråden här eller under "barn", men det handlar ju inte om barnuppfostran eller liknande så jag chansar...
Svar
4
· Visningar
609
Senast: SaraXX
·
Hemmet Jag har fått veta att förrådet i vår nyproducerade bostadsrätt kommer vara oisolerat kallförråd som inte kommer hålla plusgrader på... 2
Svar
26
· Visningar
22 927
Äldre Brukar ni rimma på julklappar? Ska vi hjälpas åt? :D
Svar
12
· Visningar
864
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Några här som gjort en GBP eller Sleeve ? Vill gärna höra allt ni har att berätta!! Min remiss går snart iväg men är inte helt hundra... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 917
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Hej! Jag läser just nu ett ämne med typ fyra miljoner nya ord och uttryck, finns det någon app där jag kan skapa en ordlista och typ på...
Svar
2
· Visningar
504
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ *Nytt nick* Min man har fått cancerbesked, kaos här hemma med barn och deras partners som äter oss ur huset, tigger pengar, hjälper till... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 433
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Jag har tyvärr lätt för att slarva med tandtråd, tandborstning och tandläkarbesök... Kommer från tandläkaren nu och tack och lov hade... 2
Svar
24
· Visningar
1 350
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka