Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Behöver support av nån med antingen kunskap om hälsokost eller kinesiska språket. Har efter en cancerdiagnos fått kinesisk hälsokost via... 2
Svar
22
· Visningar
1 719
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Sist jag var till läkaren pratade vi om att höja dosen på min medicin, ett ssri-preparat. Jag tvekar av två anledningar. En av dessa är...
Svar
12
· Visningar
935
Senast: purity_666
·
A
  • Omröstning Omröstning
Äldre Vilket är "rätt" sätt att ta av sig en tröja? 2
Svar
26
· Visningar
2 341
Senast: Badger
·
Äldre Möjligen århundradets dummaste fråga... Nu under jul/nyårshelgen ska jag ev. gå och se en film själv på bio, som har 15 års gräns. Jag... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 224
Senast: iNHALE
·
Äldre Jag är väl sist på bollen, nära nog. :p Har idag gjort min första beställning från annat land, en sent påkommen julklapp som självklart...
Svar
8
· Visningar
6 714
Senast: ameo
·
Äldre Vart man ska söka sig ifall man vill strosa rundor i Lund och bara vara? Någon typ av gågata, gärna om det finns nåt fik där man trots...
Svar
7
· Visningar
528
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Hur "lätt" är det att få en tid på vårdcentral för att kolla upp mineraler och vitaminer? Jag är uppfostrad med att man inte ska gå...
Svar
10
· Visningar
732
Senast: Daff
·
Äldre Ett av mina paket gick ju pga PostNords it-strul i retur till Kina. Säljaren vill använda PayPal för att ge mig pengarna tillbaka, men...
Svar
4
· Visningar
333
Senast: MissFideli
·
Relationer Vill inte förstöra någon annans tråd men blev nyfiken på hur andra människor upplevt det när en relation tagit slut. För mig har det...
Svar
17
· Visningar
1 346
Senast: Sumsum
·
IT & mobiler Har problem med min högtalare! Sen jag var på en fest i lördags natt och försökte koppla upp mig till deras högtalare, så vill inte min...
Svar
6
· Visningar
2 825
Senast: pepp
·
Tjatter Imorgon börjar årets julkalendern, men det är ju långt ifrån den första i raden. Vilken var din favorit som barn (eller kanske som... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
8 240
Senast: Raderad medlem 94602
·
IT & mobiler Min köksfläkt har dött. Lagom till jul. Har tittat runt lite. Vad är skillnaden på en fläkt med energiklass A och B? Gör det stor... 2
Svar
31
· Visningar
4 910
Senast: _FiA_
·
Äldre I år har jag fått i uppgift att bidra med rödbetssallad till julbordet (ca 15 personer). Eftersom matlagning inte är min grej förväntar...
Svar
13
· Visningar
1 734
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag började med Lamictal för knappt två veckor sedan, och ska om några dagar öka till 50 mg dag (25 x 2). Om allt går bra ska jag...
Svar
16
· Visningar
5 659
Senast: AnnaS69
·
Kropp & Själ Var hittar man sådana? Alla människor man pratar med har lyckats hitta billiga resor - men inte vi! En person jag känner var nyligen i... 2
Svar
30
· Visningar
3 565
Senast: Fille
·
Fritid Händer ibland, men aldrig att den inte går att låsa upp genom att trycka på nyckelsymbolen. Fanskapet piper dessutom var annan sekund o...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: Idas
·
Hemmet Ett av överskåpens fästen har gått sönder, så pass att det följt med spånskiva från själva skåpet. Nedre fästet helt. Hur kan man lösa...
Svar
4
· Visningar
1 721
Senast: Madick
·
Kropp & Själ Jag äter P-piller och glömde ta en tablett för en månad sedan. Förra veckan hade jag mens om än kanske lite mindre än vanligt och i...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Kära Buke, som ni vet så kostar det ju en slant att gå till tandläkaren, och jag besöker dom åtminstone 2 gånger per år så jag hade...
Svar
1
· Visningar
2 687
Senast: Zeli
·
Äldre Jag skulle så gärna vilja kunna göra en god kikärtsgryta (vegetarisk) men vet inte vad jag ska använda för recept. Googlade lite men de... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 978
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka