Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Erbjuden ett vik inom den kommun jag jobbar på, det är på en annan förvaltning och en annan tjänst än jag har idag. Jag antar att jag då...
Svar
4
· Visningar
497
Senast: Björk
·
Äldre Jag vet att jag har varit korkad så det behöver ni inte tala om för mig :nailbiting: I fredags ringde en kvinna som ville göra en...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: tanten
·
P
Äldre Någon mer som har sett den?
Svar
11
· Visningar
616
Senast: prallan
·
Äldre Är ni den sortens människor som har alla klappar inslagna i oktober eller den som köper i sista minuten? Julen närmar sig med...
Svar
3
· Visningar
557
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Om en dryg månad är det dags att flyga igen och ångesten börjar krypa på. Jag har redan varit vaken flera nätter och spenderat alldeles... 9 10 11
Svar
200
· Visningar
17 515
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Finns det något träningsställe söder om Stockholm eller i City som erbjuder "klippkort" och i så fall vilken typ av träning? Jag behöver...
Svar
1
· Visningar
524
Hemmet Vi har nyligen köpt ett hus byggt -57 där alla uttag är ojordade. Jag har googlat men begriper inte - vad BETYDER det? Jag har förstått... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 822
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Jag har sett några företag som jag tycker verkar väldigt intressanta där jag gärna skulle jobba nån gång i framtiden och funderar på att...
Svar
13
· Visningar
883
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Gör som andra. Varnar för långt inlägg. Jag har inga som helst bekymmer i världen e g e n t l i g e n men mår piss. Var... 2
Svar
31
· Visningar
2 742
Senast: Estrella
·
Äldre Jag skulle vilja skänka en get eller en liknande typ av gava i jul. Vilken organisation är "bäst"? Finns det nagon som man absolut ska...
Svar
3
· Visningar
567
Senast: Vira
·
Äldre Jag är inte så lång och när jag var yngre gick jag gärna i högklackat till fest. Trivs bättre i klänning än i kjol och vill gärna ha... 2
Svar
27
· Visningar
2 452
Senast: Wembley
·
Äldre Årets knasigaste rubrik men det är en jag måste ha svar på.. Kort sammandrag: Jag sålde min bil i augusti. Blev nerringd då jag la ut... 2
Svar
24
· Visningar
2 801
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Tänd ett ljus för min älskade pappa som skulle ha blivit 65år i dag han är saknad. Minns hans skratt och röst även hans skicklighet på...
Svar
5
· Visningar
457
Senast: annie_cool
·
Fritid Papperna är påskrivna, så här ska jag bo Gården fån vägen Gäststuga med garage Friggebod Uråldrigt överbevuxet växthus Gammal... 20 21 22
Svar
428
· Visningar
42 522
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Skulle hämta en vit hink från tvättstugan idag men höll på att dö eftersom det var en jättespindel i hinken...Hur ska jag nu kunna... 2 3
Svar
47
· Visningar
1 899
Senast: ptr
·
Hemmet Vi ska fixa nytt brandlarm men tänkte kolla vad andra har och om ni är nöjda? Förhoppningsvis har ni inte behövt använda det men tänkte...
Svar
4
· Visningar
549
Senast: BobberiBoo
·
Skola & Jobb Trodde vi var klara med allt men visade sig att en inte gjort allt hon skulle i grupparbetet, så nu sitter jag här och försöker göra...
Svar
9
· Visningar
976
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Nån som kan hjälpa mig att få ett kort så det blir vykortsstorlek? :) i dubbel upplaga bredvid varandra?
Svar
5
· Visningar
393
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Ja, rubriken beskriver min fråga, hur får jag fart på magen? Jag äter ett gäng mediciner mot min fibro och minst en av dem har... 2
Svar
30
· Visningar
3 838
Senast: Girasol
·
Hemmet Grannen har haft inbrott under dagen idag och det skrämde upp mig förstås. Jag har inte mycket av värde hemma, så just det är inte så... 2
Svar
38
· Visningar
2 100
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka