Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Som rubriken lyder, min partner blir mobbad av sin chef och mår fruktansvärt psykiskt dåligt. Hen har sökt annat jobb en längre tid men... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
11 272
Skola & Jobb Om en har en arbetsgivare som inte följer den lön som gäller enligt kollektivavtalet vad gör en då? Arbetsgivaren har kollektivavtal... 2
Svar
27
· Visningar
2 165
Kropp & Själ Lite småpinsamt samtalsämne, men vi kör :p När det är kallt och jag fryser, så fryser jag även om bröstvårtorna (vilket äckligt ord, för...
Svar
4
· Visningar
602
Samhälle Min son har ett hus, och givetvis en villaförsäkring/hemförsäkring. Han står som försäkringstagare, men är skriven hos oss. Behöver han...
Svar
12
· Visningar
721
Senast: kamomillo
·
Äldre ... MEN var kan jag köpa den? Det är alltså vinterjackan som Hannah har i Bones. Den finns i det här klippet mellan ca 0.40 och 1.05...
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: Sonic76
·
Tjatter Googla ditt namn, tryck på bilder och publicera den första bilden som dyker upp. Om bilden föreställer någon annan med samma namn så ta...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Elisha
·
Tjatter Kollade in en ny serie på C-more som heter Tin Star. På ett sätt är den riktigt bra Tim Roth, visar sig vara engelsman, det hade jag...
Svar
2
· Visningar
466
Senast: Sel
·
Äldre Blir gran Canaria i januari:love: Jag har varit där förr och har lite koll på södra "turistsidan" Men sist så cyklade vi i bergen och...
Svar
9
· Visningar
510
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Finns det någon här som kan förklara varför vissa blir upprörda och provocerande av ANDRAS hår? Speciellt när det gäller hår på kvinnor... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
11 483
Senast: Youma
·
Kropp & Själ Okej, jag har klantat mig. Larmet ringde vid 23 för att påminna om min blodtrycksmedicin och poff så kom jag på att jag ska ju kolla...
Svar
7
· Visningar
665
Senast: gul_zebra
·
Äldre satt och pratade med en vän och kom in på detta med årskort vs betala per gång (tex Skansen) Lönar sig årskort eller tror man bara att... 2
Svar
22
· Visningar
1 549
Senast: Tassetass
·
Hemmet Vi ska bygga ett hus på denna tomt; Och vi ska bygga detta hus Med denna planlösning på nederplan (övervåningen känns inte så...
Svar
13
· Visningar
2 916
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Hej alla! Ni som har glasögon, vad har ni för bågar? Vore kul att se =) Vore kul att se alla vad ni har, men så skulle jag också vilja...
Svar
0
· Visningar
2 302
Kropp & Själ Jag vill ge min man en fitness tracker i födelsedagspresent/julklapp. Han fyller år strax innan jul, vi brukar inte ge varandra så...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: majola
·
Kropp & Själ Går bihåleinflammation över av sig själv eller måste man ''göra något''? Har haft det i över en vecka nu och det blir inte bättre...
Svar
4
· Visningar
400
Senast: BernT
·
Äldre Någon som har deras abonnemang? Nöjda eller missnöjda? Är fakturan på priset som står på deras hemsidor eller tillkommer det en massa... 2
Svar
26
· Visningar
3 342
Senast: Marty
·
Hemmet Kan det vara kallare i min lägenhet i år mot för förra året iochmed att jag har satt upp myggnät i fönstrena? 2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 925
Senast: Jeffery
·
Fritid Svårt att sätta rubrik, men är det någon som har idéer på vad som kan tänkas vara fel När ljudet på tv:n inte fungerar, men bara när den...
Svar
10
· Visningar
903
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Var ute som vanligt i morse och longerade två hästar, mockade, släppte ut, gick in och drack kaffe och nu när jag ska börja röra på mig...
Svar
5
· Visningar
4 152
Senast: Asa_S
·
  • Låst
Relationer Yeey! En ny fräsch tråd! :heart 100 101 102
Svar
2 024
· Visningar
146 332