Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Googlar kompostlösningar så det bara snurrar i huvudet. Vad för kompost ska jag ha egentligen? Tekniskt sett har jag redan en kompost...
IT & mobiler
Tappade telefonen i vatten förut...:cry:
Torkade av den snabbt, blåste försiktigt med (kallluft) hårtork. Hittade lite rått ris sen som...
Kropp & Själ
Nu är den äntligen här! Serien Outlander, baserad på Diana Gabaldons bokserie med samma namn. Det är väl inte bara jag som tittar? Eller...
IT & mobiler
Min mobiltelefon, inköpt i juli detta år, har ibland informerat mig om att fukt har identifierats. Detta innebär att jag inte kan ladda...
IT & mobiler
Jag upptäckte nyligen att mina foton som jag har lagt upp på instagram poppar upp som sökresultat på google trots att min profil numera...
Kropp & Själ
Det här kanske är en dum fråga, men det bjuder jag på isåfall.
Jag har en samtalskontakt (vet inte om hon är kurator eller något annat)...
Kropp & Själ
Som rubriken antyder är mina ögon snustorra, och har så varit till och från det senaste året. Första gången trodde jag naivt att det var...