Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Googlar kompostlösningar så det bara snurrar i huvudet. Vad för kompost ska jag ha egentligen? Tekniskt sett har jag redan en kompost...
Svar
1
· Visningar
429
Senast: sthu
·
IT & mobiler Tappade telefonen i vatten förut...:cry: Torkade av den snabbt, blåste försiktigt med (kallluft) hårtork. Hittade lite rått ris sen som...
Svar
13
· Visningar
1 551
Äldre Skulle vilja ha ett smycke med mitt barns namn och födelsedatum, men jag vet inte riktigt vad. Har ni något tips på ett fint, lite...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: cambodia
·
Äldre Finns det sådana? Mina fötter kräver försiktiga skor och mitt psyke kräver promenader i skogen :angel: Skogen är ju tyvärr blöt så här... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 663
Äldre Hur långt sträcker sig vårdpersonals tystnadsplikt? Gäller den även om de exempelvis får reda på att något olagligt händer, eller har de...
Svar
7
· Visningar
1 333
Äldre Finns det länder ni absolut aldrig skulle åka till och vad är ert skäl till det i så fall? T ex är jag själv inte intresserad av något... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 635
Senast: Mia_R
·
Äldre ok allvetande bukafalister, nu vänder jag mig till er om ett problem. Innan min svärmor blev sjuk gjorde vi ofta norrländsk pölsa, nu... 2
Svar
25
· Visningar
2 944
Senast: pannkaka
·
Kropp & Själ Vad gör man åt detta? Finns det något man kan smörja med? Det blir värre på vintern.
Svar
6
· Visningar
786
Relationer Jag har tänkt göra den här tråden ett tag men inte kommit till skott. Jag har skämts, känt mig dum och fånig, medverkande, "jag får... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
10 233
Senast: Petruska
·
Äldre Ok få se om jag lyckas förklara vad som hänt. A= blockerad av mig och så vitt jag vet inte vän med B och C. Finns inte bland mina...
Svar
13
· Visningar
954
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Nu är den äntligen här! Serien Outlander, baserad på Diana Gabaldons bokserie med samma namn. Det är väl inte bara jag som tittar? Eller... 14 15 16
Svar
314
· Visningar
27 026
Senast: Tajger
·
Äldre Vet inte om det hamnat i rätt forum men nu behöver vi gå till botten med det här! Jag och min mor kom att prata om denna... sak... igen... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 291
Fritid Jag började se videos på youtube på skulptering av lera och blev så sugen på att testa! Jag skulle vilja prova göra djur, typ 10-15 cm...
Svar
5
· Visningar
2 530
Senast: Retina
·
IT & mobiler Min mobiltelefon, inköpt i juli detta år, har ibland informerat mig om att fukt har identifierats. Detta innebär att jag inte kan ladda...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: Korven
·
IT & mobiler Jag upptäckte nyligen att mina foton som jag har lagt upp på instagram poppar upp som sökresultat på google trots att min profil numera...
Svar
17
· Visningar
1 852
Kropp & Själ Det här kanske är en dum fråga, men det bjuder jag på isåfall. Jag har en samtalskontakt (vet inte om hon är kurator eller något annat)...
Svar
13
· Visningar
678
  • Låst
Tjatter Ny kula, ni vet hur man gör, gamla tråden finns här: http://www.bukefalos.com/threads/vad-pysslar-vi-med-del-lxix.1450144/ :p 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
65 281
Senast: Linta
·
Äldre Vi kommer åka på en långweekend till Rom i november, vad får vi inte missa? Vad kan vi missa (något turistmål som är överskattat)? Vi...
Svar
7
· Visningar
533
Äldre Jag har fått en ny favorit. Jag har på riktigt drömt om den två nätter i rad. Den är SÅ jävla god. MEN DEN FINNS JU INGENSTANS? Jag...
Svar
16
· Visningar
1 059
Kropp & Själ Som rubriken antyder är mina ögon snustorra, och har så varit till och från det senaste året. Första gången trodde jag naivt att det var...
Svar
13
· Visningar
769
Senast: tgd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka