Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Okej, befinner mig i Georgien. I lägenheten jag bor i finns 2 grytor, en liten stekpanna, en slev, 2 tekokare, en liten plåt och några...
Svar
11
· Visningar
1 331
Senast: zaching
·
Äldre Kom ut till bilen igår för att hitta en parkeringsbot på den. Har parkerat inom 10m från korsande körbana. Vägen slutar i en T-korsning... 2
Svar
24
· Visningar
5 199
Senast: Anders
·
Kropp & Själ Nu är den ljusa, varma tiden förbi. Dags att ställa tillbaka tiden till mörker, kyla, slask och vakuum. Jag känner redan nu att det... 2
Svar
31
· Visningar
1 561
Senast: clusia
·
Skola & Jobb Jag hade lönesamtal i förrgår och är fortfarande irriterad och har svårt att släppa samtalet jag hade med min chef.. Bakgrunden är att... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 055
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Fråga - om ni hade ett "tråkigt" jobb skulle ni kunna tänka er att byta jobb till ett annat mer roligt jobb - men samtidigt gå ner i lön... 2
Svar
36
· Visningar
2 261
Senast: Smulan75
·
R
Kropp & Själ Eller vad man nu ska kalla det. Jag har hamnat i en sits som jag inte riktigt varit i tidigare och skulle gärna vilja bolla det här... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
9 734
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet En vän har sedan ett tag problem med att det luktar illa ut diskon. Han har ju rengjort med det mesta, tagit lös och rengjort några...
Svar
13
· Visningar
2 842
Senast: Rie
·
Äldre Det lackar snart mot jul och jag flera utanför sverige jag vill köpa presentkort till som helst ska levereras via epost. Men det verkar...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: honung
·
Äldre Jag behöver skriva av mig lite och få lite pepp/höra från andra som har varit med om dessa vedervärdiga djur! Jag har drabbats av... 2 3
Svar
58
· Visningar
8 090
Senast: hetluft
·
Fritid Någon som provat spelet Clop? Man styr en enhörning, hovarna. Svåååårt, ser väldigt skoj ut :rofl: http://www.foddy.net/CLOP.html... 2
Svar
22
· Visningar
3 849
Senast: zadagado
·
M
Kropp & Själ Detta gäller en närstående till mig, och det jag är ute efter är hjälp att fundera - finns det kanske någon "vanlig" fysisk/medicinsk... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 004
Senast: Lenis
·
Äldre Bara en liten påminnelse om nattens störning. :) Den fullständigt meningslösa klockomställningen. 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 603
Senast: Jeffery
·
Äldre Har två par Scarlett hemma i storlek 28/31 som passar rätt bra, något stora men med bälte fungerar det bra. Beställde mig ett par till i...
Svar
3
· Visningar
586
Senast: Retro
·
IT & mobiler Är det verkligen kört? Jag blev av med min telefon, på mobilen hade jag en yahoo-app. För att logga in på mailen får jag en kod till...
Svar
8
· Visningar
1 522
Senast: Magnum
·
Äldre Har sett ett bord från en Plantagen-reklam som jag gärna vill ha tag på. Hittar inget på hemsidan om vart det kan finnas. Är det någon...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: Idas
·
Äldre På grannmarken som ligger precis bakom vårat hus står det en stor tall som lutar oroväckande mycket mot huset. En dag som denna när det...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: WBanna
·
Samhälle Tittade på facebook. Där ser man en massa annonser. Idag såg jag en annons från mäklare... "alla ska känna sig trygga i husaffärer"...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: kryddelydd
·
Äldre Jag äter typ alltid 1/2-1 kopp kaffe och två mackor, oftast med ost till frukost. Försöker ibland testa annat så som chiapudding, gröt... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 930
Senast: Mineur
·
Äldre Måste byta jobbmobil då min gamla inte tar emot några samtal längre utan jag får reda på vilka som ringt med sms .Jag tycker det är...
Svar
6
· Visningar
589
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Jag kan väl inte vara den enda som drabbats i höstmörkret? Jag har verkligen ingenting att klaga på egentligen, det vill jag verkligen... 2
Svar
35
· Visningar
2 600
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka