Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vi är ju några här som biter sönder våra tänder ibland, och ifall man inte tänkt på detta som texten i länken berättar om, så kanske det...
Svar
0
· Visningar
185
Kropp & Själ Lördag morgon...en god kopp kaffe, hoppa ner i sängen igen tillsammans med datorn och leta upp något skoj på tuben. TEDx Talks...
Svar
12
· Visningar
879
Senast: Sporthorse
·
Äldre Jag och en till diskuterade kring att gå en kurs i hjärt/lungräddning framöver. Hittar dock bara kurser för företag - är det någon som...
Svar
5
· Visningar
533
Senast: Youmeoh
·
Äldre Mina anteckningar i min iphone 5S försvann helt plötsligt! Vad händer? Och kan jag rädda dom?
Svar
15
· Visningar
6 486
Tjatter Försöker komma ihåg namnet på en tv-serie/barnprogram (tror jag) som gick för längesen. Den är tecknad och jag har för mig att det...
Svar
14
· Visningar
1 622
Äldre Mamma ville gärna bjuda oss barn med våra respektive och barnbarn på semester nästa sommar, och hon är inne på att hyra ett större hus...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: Fille
·
Äldre Jag och mamma planerar att göra en resa och har efter en del funderade kommit ram till att en långweekend i någon intressant men billig...
2
Svar
31
· Visningar
1 702
Äldre Någon som har en? Är det bra? Hur avancerad ska den vara för att funka? Vi har normalt inte pasta, möjligen sjögräsnudlar, och jag är...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: cute_beast
·
IT & mobiler Tänkte unna mig en smart tv och undrar om det brukar behövas en wifi-förstärkare och om i så fall, är en sådan enkel att installera? Har...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: MonteRose
·
Relationer Som frågan lyder hur mycket äldre är er kille/tjej än ni själva i förhållandet ? Jag skämms inte övet vårt förhållande fast det...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
14 567
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Nu behöver jag era kloka råd. Jag har ett arbete som sjuksköterska. Ett bristyrke där arbetskraft saknas och som ni vet är...
2
Svar
38
· Visningar
2 146
Senast: Cambrie
·
Tjatter Det började för 25 år sedan. En ung student som gick på Norra Lyckan skolan i 3B förolyckades hastigt under hennes skolår. Sedan dess...
30 31 32
Svar
625
· Visningar
17 406
Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år...
30 31 32
Svar
631
· Visningar
39 625
Senast: norrsol
·
Trädgård & Växter I takt med att odlingarna växer så funderar jag på att börja samla upp regnvatten för att begränsa vattning med kommunalt dricksvatten...
Svar
4
· Visningar
1 827
Äldre Jag börjar snart gråta, jag måste byta bil :nailbiting: men jag hittar inget som passar, det är alltid nåt som havererar :down: Har...
Svar
0
· Visningar
683
Senast: LillaMy84
·
Relationer Hur gör man när en släkting beter sig som skit men det är svårt att undvika personen pga att den har nära relationer med närstående...
2
Svar
36
· Visningar
4 288
Senast: Efwa
·
Trädgård & Växter Jag hatar verkligen min grusgång och ogräset som växer där... Hur många timmar jag än lägger där så blir det aldrig bra. Och, let's face...
Svar
18
· Visningar
7 019
Kropp & Själ Hur står ni ut? Eller ni vill upp bo så? Hur jag än gör så blir det fel :( Får aldrig ordning här hemma trots miljoner försök. Vet inte...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
14 681
Senast: zaching
·
Relationer Ok, lång historia kort: Ny pojkvän (känt varandra ca tre månader, par sen några veckor) Jag bostadslös, bor hos honom. Skriva kontrakt...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 185
Senast: Bambi
·
Kropp & Själ Vilken periodiska fasta ger bäst resultat? Vilken fasta är enklast att hålla i längden? Ni som har provat en eller båda, vad tycker ni ?
2
Svar
21
· Visningar
4 140
Senast: Lampan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp