Allmänt

Lite friare icke hästrelaterade mänskliga diskussioner. Moderatorer: LenaH, Mineur
Kropp & själ Allt på en gång, hänger det ihop? Jag har ju en inflammation under min dåliga tand, som dras nästa vecka på onsdag. Fick antibiotika...
Svar
0
· Visningar
1 216
Kropp & själ Jag är väldigt förtjust i att använda riktig grädde i min matlagning. Gärna vispgrädde och i andra hand typ mellangrädde. Men så har... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 436
Relationer Jag är något av den eviga singeln. När jag är på väg in i en relation så sparkar jag bakut och tar mig snabbt som blixten därifrån...
Svar
18
· Visningar
3 143
Övr. allmänt Jag håller på att bli galen! Tror för första gången jag upplever en vägglössattack sen jag var i Australien. Känner igen utseendet på...
Svar
0
· Visningar
827
Kropp & själ ... tar de ens emot en? Det är så att jag ska få en spiral insatt och naturligtvis har mensen prickat in den här helgen/veckan, jag...
Svar
2
· Visningar
868
Kropp & själ De här färgglada tejpet , är det någon som har provat de ? Jag testar det just nu då jag har ont i en av musklerna i benet ! där...
Svar
10
· Visningar
1 237
Övr. allmänt Jag har nog råkat lova mer än jag kan hålla... På lördag ska jag bjuda 9 personer på påskbuffe! Jag har kommit fram till att jag kan... 2
Svar
24
· Visningar
4 234
Övr. allmänt Nu har jag gått runt i en vecka och irriterat mig på en besserwisser till person som alltid ska ha rätt.:devil: Vi började prata om en...
Svar
8
· Visningar
8 117
Övr. allmänt Om två parter skriver ett skuldebrev och den ena river sitt skuldebrev. Gäller det isåfall ändå? Och hur ska det vara skrivet juridiskt...
Svar
3
· Visningar
1 219
Övr. allmänt Kan man fortfarande skänka kläder till välgörenhet? Om jag lägger kläder i Myrornas insamlingslådor, går de endast till försäljning om...
Svar
16
· Visningar
2 302
Övr. allmänt Jag är inte insatt alls i det som pågår där borta, men ser artiklar om en eventuell attack mot usa. Varför är nordkorea "arga"? Blir... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 015
· lbb
Lek & tjatter Jag är inte typen som har sex med vem som helst. Det ska vara av kärlek jag har sex liksom. Hur mycket jag än tycker så här så är det... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
14 628
Relationer Har nu bott här en månad, söderom, men jag känner INGEN. Skulle varit roligt om man kunde få lära känna lite nytt folk, få komma sig ut...
Svar
6
· Visningar
1 099
Skola & jobb Hej! Jag har ett aning förvirrande "problem"... kortfattat kan vi säga att jag vill satsa på ett yrke som min handläggare säger är...
Svar
7
· Visningar
2 883
Övr. allmänt Vad skall man säga. Flyttade hästen till nytt stall vid årsskifter. Nytt konto som stallhyran skall betalas till. Och här har det...
Svar
8
· Visningar
1 875
Kropp & själ Är det någon gång man verkligen behöver sin smartphone är det ju när man är bortrest! :o Eftersom jag velat undvika att bli ruinerad...
Svar
5
· Visningar
818
Kropp & själ Jag var och fick borttaget ett födelsemärke igår. Efter ingreppet sattes det på ett riktigt stort plåster över såret (som kanske är 3 cm...
Svar
18
· Visningar
11 621
Kropp & själ Jag dricker oerhört sällan alkoholhaltiga drycker numera och när jag väl gör det så blir det tämligen måttliga mängder - typ en...
Svar
4
· Visningar
2 807
Övr. allmänt Okej eftersom jag är lite lost i Stockholm, så undrar jag om någon vänlig själ som hittar bra i Sthlm kan förklara hur jag tar mig till...
Svar
2
· Visningar
1 047
Övr. allmänt Jag och maken kom på den goda idén att ha påskmiddag. Nu har vi bara ett problem... Bortsett från ägg, vad äter man egentligen på...
Svar
12
· Visningar
1 279

Hästar nu

• Annonsera mera V
  • Inridning
  • Fjordingtråd nr 3

Övrigt nu

Dagbok

Radannonser

• Springpony sælges