Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Älsklingen hade bokat julbord åt oss i god tid. Dagen innan hade en av hennes väninnor frågat om hon fick hänga på vilket jag inte hade...
Svar
10
· Visningar
919
Senast: Fille
·
R
Kropp & Själ Jag joggar flera dagar i veckan, det brukar bli en runda på 6 km i lugnt tempo. Jag mår väldigt bra av att träna, jag blir lugnare...
Svar
5
· Visningar
482
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre I lördags beställde jag julklappar från två stora företag - ett stort bokföretag och ett företag som säljer böcker, filmer, osv (ni vet...
Svar
11
· Visningar
1 141
Äldre En lastbil har kört in bland besökare på en julmarknad i Berlin. Just nu uppges 9 vara döda och ett 50 tal skadade. Vad är det för fel...
Svar
4
· Visningar
571
Senast: aiquen
·
Skola & Jobb Har fått tillsägelse av min chef att man inte får använda mobilen på raster, vi har 30 min rast på fm, 30 min lunch och 30 min på em... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 318
Senast: sjoberga
·
Fritid Jag hade punka på cykeln en morgon och tänkte att jag skulle försöka fixa det själv. Tidigare har jag haft sambo som fixat eller lämnat...
Svar
3
· Visningar
1 380
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Tjoho! Nu har jag lyckats bli rödhårig, i mitt försök att bli brun från blond. Jag hade i två förpackningar illröd toning när jag var...
Svar
19
· Visningar
1 599
Senast: Vogue
·
Kropp & Själ Buke verkar ju ha koll på det mesta, så ni kanske kan svara på detta med. Ska använda Dalacin i tre dagar, stoppade in den första igår...
Svar
8
· Visningar
7 068
Äldre Vad för "kulturellt" kan man göra i Sthlm nu under julen? Med "kulturellt" menar jag typ mysiga museer och dylikt. Det enda som...
Svar
12
· Visningar
721
Senast: kittin
·
Hemmet Det här är det ultimata lussebullsreceptet. Säger nån nåt annat har de fel. Ingredienser * 50 g jäst för söta degar (1 paket) * 150 g... 2
Svar
27
· Visningar
3 681
Senast: Rugge
·
Relationer Idag hörde en fling från förr av sig och ville träffas i veckan. Det var ganska tydligt att han ville ha sex och jag tänkte att, ptja... 30 31 32
Svar
620
· Visningar
35 386
Skola & Jobb Om man söker nya jobb och behöver lämna chefen på nuvarande jobb som referens (finns tyvärr inga andra att välja på) berättar du det för...
Svar
7
· Visningar
744
Senast: monster1
·
Äldre Jättekonstig rubrik men det är så att vi är bjudna på bröllop i Februari (mitt första!) och jag är supertaggad men jag har problem med... 2
Svar
21
· Visningar
3 806
Senast: Aliche
·
IT & mobiler Tycker det behövs en tråd där man kan ställa frågor om Facebook och messenger. Idag när jag chattade med en på messenger så kom ett...
Svar
11
· Visningar
786
Senast: mandalaki
·
Äldre Hej, min första tråd här. :) Det är så att det har flyttat in en barnfamilj i lägenheten under oss, och i och med det har jag börjat... 9 10 11
Svar
202
· Visningar
17 693
Senast: sjoberga
·
Äldre Kära stockholmare! Jag tar med mig mamma och mormor för att knalla runt och julmysa lite på gamla stan imorrn :) Det blev dock lite...
Svar
7
· Visningar
493
Senast: Amanda_F
·
Tjatter Jag blir extra virrig i juletid... O_o När vi skulle fixa med granen häromdagen så var jag lite duktig och flyttade en hel del...
Svar
1
· Visningar
478
Senast: Milene
·
Trädgård & Växter Den andra tråden blev full så jag startar en ny. Kvällens vattning är precis avklarad, att ha sjövatten är guld värt! :up: 58 59 60
Svar
1 191
· Visningar
69 376
Fritid Jag hittade ett renskinn bland hästgrejerna, jag minns att jag använde det som schabrak en kort period. Det har hängt ute en vecka men...
Svar
13
· Visningar
3 843
Senast: Cilva
·
Äldre Mina föräldrar ska till min bror på julafton och äta middag. Antar att de kommer att vara där fram till ca kl 18, gissningsvis. Sedan...
Svar
14
· Visningar
4 176
Senast: FiaM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025