Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har långt lite självlockigt hår som jag oftast fönar ut så det blir hyfsat rakt. Ibland blir jag sugen på att låta lockarna vara...
Svar
17
· Visningar
1 369
Senast: mandalaki
·
Trädgård & Växter Har den här gigantiska krukan, som stått tom i snart 7 år då vi fick den i present :o Nu tänkte vi plantera något i den äntligen :D...
Svar
11
· Visningar
3 411
Kropp & Själ Hur gör man när en melodi eller sång, utan att man egentligen vill, fastnat i huvudet? Jag trallar på "Vi ska bada nakna på Sergels...
Svar
14
· Visningar
1 129
Senast: Pigalle
·
Äldre Jag råkade färga utväxten med en för mörk färg (inte toning). Måste man vänta till håret har vuxit ut eller kan man färga över med en...
Svar
8
· Visningar
610
Senast: Septicemia
·
Tjatter Ja, nästa vecka går ju (som få antagligen har missat) årets Eurovision Song Contest av stapeln i Stockholm. Jag är inget superfan men...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 278
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Hej alla, Jag är mest aktiv på ungdom, men det verkar vara mer liv här och jag behöver hjälp. Jag lider sedan i höstas av...
2
Svar
30
· Visningar
3 089
Senast: Egonson_
·
Äldre Roliga ord som knappt används längre, men borde återupplivas! :D Jönsig Raffig Maläten Fräsig ... fler?
8 9 10
Svar
188
· Visningar
27 157
Senast: bitta
·
Äldre Jag har blivit erbjuden en lägenhet men jag har sån beslutsångest om jag ska tacka ja eller inte så jag behöver lite input från er...
2
Svar
25
· Visningar
2 353
Senast: lisa412
·
Äldre Jag hade papperstidning i mååånga år. Hade sällan tid att läsa på morgnarna så hade ofta ett gäng tidningar att läsa ikapp på helgerna...
2
Svar
26
· Visningar
1 312
Relationer 2011 skilde jag och exet oss. Vi har fått papper från tingsrätten att den är klar. Bodelningen är klar, vi är överens. Han har flyttat...
Svar
10
· Visningar
3 668
Senast: grusholmen
·
Äldre Min älskade bil har gett upp och nu behöver jag en ny... Självklart har jag ett par frågor ;) Vad är fördelen med att köpa från firma...
Svar
4
· Visningar
470
Skola & Jobb Hej allihopa, Hoppas ni har en bra måndag, dessvärre vaknade jag upp med feber i morse så ligger i sängen och slappar framför laptopen...
Svar
0
· Visningar
530
Äldre Jag är ute efter en baddräkt. Vit, inte massa krussiduller men helst med lägre skärning i ryggen. Jag tänker mig typ: Jag...
Svar
2
· Visningar
986
Senast: fickan
·
Trädgård & Växter En av mina hundar ska få somna in snart och vi har bestämt att den bästa platsen för hans aska är hans favoritplats, under ett...
2
Svar
21
· Visningar
2 474
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Blä! Hur blir jag av med mina celluliter, som finns över hela min kropp. Har alldeles bucklig mage t.ex :wtf: Jag tränar 3-5 pass i...
Svar
10
· Visningar
1 605
Senast: TygerTyger
·
Äldre ...men jag blir GALEN!! Är i Hammarö och tävlar på Wermland EG och hörde en låt på prisutdelningen (kan ha varit under ärovarvet) som...
Svar
5
· Visningar
741
Kropp & Själ Ja, jag vet inte vart jag ska börja... Kanske ska börja med att be om ursäkt, för det lär bli ett långt inlägg. Några av er kanske har...
Svar
8
· Visningar
1 336
Senast: moster
·
Äldre Jag behöver en sommar-deo... nu på sommaren kan jag inte använda min vanliga deo längre då jag rakar mig under armarna (för att kunna ha...
2
Svar
32
· Visningar
2 274
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Jag håller på att byta mediciner, från Cymbalta och Lyrica till Voxra och ev Sertralin. Ätit Voxra i 2 v och definitivt fått upp...
Svar
10
· Visningar
7 720
Senast: MissFideli
·
Äldre Vad har ni för roliga episoder att berätta om? Skulle sätta mig i bilen för några dagar sedan, snubblar på min egen fot och ramlar...
Svar
6
· Visningar
725
Senast: Thomasine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp