Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

G
Avel Finns nåt register där man kan registrera korsningshästar? (I detta fallet en quarter/ponnykorsning) :confused: Tacksam för svar
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: Lena_B
·
B
Avel Har någon en avkomma efter Szkopul eller vet vad han ger? Ska betäcka mitt sto som är efter Uttini nästa år och har tittat på Szkopul...
Svar
10
· Visningar
2 169
Senast: Mitra
·
M
Avel Är detta en ras? isåfall vad har den för egenskaper samt färger? undrar detta eftersom en person sa att min häst såg ut som en sådan och...
Svar
5
· Visningar
1 076
C
Avel Undrar om det är nån som har denna häst som far till sin häst? Är det nån som har en föllista på denna hingst?? Skulle vara tacksam för...
Svar
8
· Visningar
1 010
Senast: MoQ
·
Avel Han dog 1977 men ändå har jag hittat två ston i stamboken som fått föl e:honom 1979! :confused: Någon som vet hur det hänger ihop!
Svar
5
· Visningar
853
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Avel letar efter en rätt smäcker,minst 100 cm i mankhöjd,mycket BRA trav på en svart shetlandshingst,självklart bra psyke! Detta letar jag...
Svar
13
· Visningar
1 177
Senast: Jamtland
·
Avel Ska villigt erkänna att när det kommer till avelsrelaterade funderingar så kan jag väldigt lite, så nu måste ni hjälpa mig! Vi har ett...
2
Svar
22
· Visningar
2 183
Senast: Rodde
·
Avel Såg just på Del Mar att någon skrivit att Zephyr har exporterats till Danmark! Är det någon som vet om det stämmer?
Svar
4
· Visningar
1 745
Senast: asan
·
F
Avel Hej! Sitter här och funderar över vilken hingst jag ska betäcka mitt nytillskott med. Ungstoet är welsh av cobtyp (C) e: Rookery Full...
2
Svar
25
· Visningar
2 024
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Avel Vad gör Hamilton nu förtiden? Ngn som har en bild? Info om avkommer? Korrekta, kapacitet, temperament? :bow:
Svar
6
· Visningar
1 290
Senast: cirkus
·
L
Avel Har en snart 2 månaders fölunge hemma och jag tycker han är stor.. Han är omkring 1.15 i mkh och 1.20 i korset.. Hans mamma är 1.55...
2
Svar
31
· Visningar
7 019
Senast: Ninnie
·
M
Avel vad är skillnaden mellan danska miniatyr hästar och amerikanska miniatyr hästar förutom pris skillnaden? någon som har uppföddning i...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: Vargdotter
·
S
Avel Hur går en sådan till, vad ska hingsten genomföra (fbl hingst för avel inom galoppen) eller ska den ha presterat nåt? nån som vet hur...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: seefee
·
A
Avel Vad var det det hette? Var kunde man köpa det och är det någon som provat med bra(rätt!) resultat? Det är så omständingt att ta ut...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: positivapuh
·
S
Avel Jag har en avkomma efter Knabstruppen Zeb.Jag har sett honom på bild,men jag vet ingenting om honom,hur han är /lynnet osv.Är det någon...
Svar
9
· Visningar
1 599
Senast: frassa
·
H
Avel Maloubet De Pleville... Vad tycker ni om honom? Själv tycker jag att han verkar kanon! :banana:
Svar
4
· Visningar
964
Senast: CK
·
Avel Har funderat på att betäcka stoet igen i vår, det blev ju bra i år så, och nu har vi varit med om ett föl så nästa bör ju gå bra det...
Svar
9
· Visningar
1 433
Senast: Mitrolle
·
O
Avel Någon som har avkomma efter någon av dessa, hur är den, vad vet ni om hingstarna. Postivit och Negativt.
Svar
9
· Visningar
1 247
Avel Lever han fortfarande? Och finns det fryst sperma från honom???
Svar
1
· Visningar
973
Senast: Pazuzu
·
A
Avel Jag har letat på internet efter information och bilder på denna holsteiner hingst men kan inte hitta något? Finns det någon som har...
Svar
2
· Visningar
1 074
Senast: asan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp