Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Idag har Ruby ätit av denna växten: Fräken! Hon fick tydliga förgiftningssymptom och var mkt vinglig när jag hittade henne. Fick... 2
Svar
32
· Visningar
4 258
Senast: trip
·
Avel Tänkte det kunde vara roligt med en tråd där man kan jämföra sina -05or med varandra, ge kommentarer på exteriör och framför allt...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: JohannaB
·
M
Avel Har ett sto som det verkar ha gått troll i! Hur jag än gör så blir det inget föl. I år blev hon dräktig på första försöket, men kastade...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: Welsh
·
Avel Hej alla Ny här på avel. Jag undrar om någon vet vad det kostar att betäcka med Guiness. Samt om han bär på fuxanlag. MVH SUSAN 2
Svar
26
· Visningar
6 239
Senast: pastejja
·
Avel Måste det vara precis dygn 18 eller? Det blir nämligen i midsommarhelgen och då lär det väl vara svårt att få till det. Ung hur mycket... 2
Svar
23
· Visningar
3 018
Senast: Elshaya
·
P
Avel Läste på Hippson.se om 3årstesten, men ska de verkligen hoppa uppsuttna? Det har jag jag aldrig fattat, Eller läst:o Om någon annan har... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 147
Senast: lil-sis
·
Avel jag har ett sto som är registrerad i ASRP, hon är en korsning mellan RW/ox och har fått typkod 35/02. vad innebär det? jag skulle...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Camomill_
·
M
Avel Hej! fråga 1.Jag har ett sto som har väldigt mycket exem. Är det rätt att ta föl på henne då? fråga 2. är det mycket synd om fölet om...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: Madicken_H
·
L
Avel Jo det är så att jag har funderat på att betäcka mina ston nästa år. Hingstarna är redan utsedda men nu undrar jag om vad man ska fråga...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Masse
·
M
Avel Nu vill jag veta skillnaden??? :confused: Vad är skillnaden mellan Premiering och Utställning. Kan föl bara visas på fölmönstring... 2
Svar
22
· Visningar
2 233
Senast: KLNF
·
Avel En kompis har ett sto som hon har tänkt betäcka och funderar nu på vilken hingst hon ska ha! Stoet i fråga är korsning varmblod/russ...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: SusieQ
·
Avel Har ett sto efter Democritos 648, och jag vill så gärna veta mer om den hingsten. Hur var han att hantera? Är nyfiken på hans...
Svar
19
· Visningar
1 425
Senast: vaggvisa
·
Avel Hej!... Om pappan till ett föl är korsning mellan Varmblod/Nordsvensk och mamman till fölet är ett Varmblod.. Kommer fölet i sånna fall...
Svar
6
· Visningar
725
Senast: Elshaya
·
C
Avel Kan ni berätta allt ni vet om Breeders Trophy? Jag funderar på att anmäla Wilmas föl till det, men behöver få lite mer kött på benen och...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Henchen
·
A
Avel Någon som vet ngt om denna halvblodshingst? Ev. ngn bild?
Svar
3
· Visningar
1 183
Senast: Görel
·
L
Avel Är det någon här som vet hur det gick vid fredagens stopremiering på Julita? Jag är lite nyfiken på russresultaten där.
Svar
2
· Visningar
713
·
R
Avel Har fått vår första fölunge på gården i år och fick frågan om vi ville visa den i höst. Vad behöver man kunna och hur går en...
Svar
7
· Visningar
1 911
·
N
Avel Vet inte om jag skriver i rätt forum nu, men chansar. Vi har nyligen skaffat två B-ponnies till döttrarna, varav den ena är importerad...
Svar
10
· Visningar
2 075
Senast: Camomill_
·
Avel r jag unik här eller kommer det inget föl!Snälla ni som har haft eeller har ston som gått över länge berätta!! 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 314
Senast: Fria
·
Avel Nej, jag har inte tänkt börja avla ridponnyer ;) Men, jag kom att tänka på en sak häromdagen och kan verkligen inte släppa den, utan... 2
Svar
23
· Visningar
2 962
Senast: peråke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka