Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Alltså, vilken apparat kommer det ur? Den här veckan har det varit Astrid Lindgren-tema på barnradion i P4 och jag har med mys i kroppen...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Amha
·
Övr. Barn Vad ska era barn ha på fötterna nu i höst/vinter? Måste köpa nya skor till åtminstone ena sonen men vet inte vilka. (Jag hoppas...
2
Svar
29
· Visningar
1 612
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Jag behöver framförallt ett par regntäta byxor att ha när jag tränar hund! Kan inte sy alls tyvärr så det är inget alternativ att sy om...
Svar
2
· Visningar
1 771
Senast: Solvind
·
Småbarn Det närmar sig första vaccinationen för mitt barn och jag undrar lite hur det brukar gå till och hur ni andra tänker kring det. Jag kan...
2
Svar
30
· Visningar
2 030
Övr. Barn En spinoff på en annan tråd här i forumet. *trött som as så kanske är lite flummigt skrivet :p * Har två pojkar och den äldsta sonens...
2
Svar
26
· Visningar
2 494
Senast: Sol
·
Småbarn Idag sitter vår blivande 2 åring i Ikea Antilop vilket han inte är glad över. Han vill sitta på vanlig stol så nu börjar jakten på bra...
Svar
4
· Visningar
2 232
Senast: WBanna
·
Småbarn Har precis kommit hem efter semester vid medelhavet. Ute mest hela tiden, bra väder, havsluft och så där. Min fyraåring började hosta...
Svar
13
· Visningar
1 391
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn För att göra en lång historia kort; barnens pappa och jag delade på oss för två år sen efter år där jag mer och mer blivit förälder år...
Svar
12
· Visningar
1 661
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Ska ha första barnet i september. Kommer vara ensamtående och ha ensam vårdnad. Hur ska jag tänka när jag planerar föräldraledigheten...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 630
Senast: athena
·
Övr. Barn Jag fick med mig en utsorterad dockteater hem från förskolan. Den är jätteful i typisk 70-tals-look (säkert fin om man gillar det)...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: majola
·
Gravid - 1år Hej! För 12 dagar sedan föddes äntligen vår fina son. Förlossningen var inte rolig, men allt gick bra och vårt lilla knyte mådde bra...
Svar
14
· Visningar
2 775
Senast: Equilina
·
Övr. Barn Min tonårsdotter (13 år) kan ta ut hunden när hon slutar tidigt i skolan. Annars är det jag som alltid får ta ut hunden. Hon kan...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
10 203
Senast: Sar
·
Småbarn Finns det några som är kompatibla med brios järnväg. Vi har massa järnväg men sonen älskar Thomas så det hade varit smidigt att det...
Svar
4
· Visningar
558
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag har svårt för min sambos mor. Hon är låt säga speciell men relativt trevlig. Vi fick för en månad sen en son och jag har nu ännu...
2
Svar
39
· Visningar
8 613
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Min dotter fyllde 7 år häromdagen och vill ha barnkalas såklart. Jag behöver er hjälp med tips på aktiviteter och lekar. Kommer bara på...
Svar
11
· Visningar
3 563
Gravid - 1år Tänker att på Buke finns alltid svar. Vid ett sent missfall (om man kallar det så), hur går det till efteråt? Antar att man måste kunna...
2
Svar
20
· Visningar
3 046
Senast: Amk
·
Småbarn En kompis dotter har "önskat sig" en ny one piece/jumpsuit på 2 års dagen. Hon fick en av mig förra födelsedagen också som jag hittade...
Svar
9
· Visningar
824
Senast: hvala
·
Småbarn Vill ta med sonen (snart 4) på bio, tänkte Insidan ut men då är det 7 års åldersgräns. Kan man gå ändå?
Svar
4
· Visningar
2 422
Senast: MM
·
Övr. Barn Min äldsta dotter började skolan förra veckan och igar var hon första dagen pa fritids efter skolan. Hon var nöjd och allt verkade bra...
Svar
15
· Visningar
1 406
Senast: Badger
·
Övr. Barn Våra barn går i en liten skola (F-6) där personalen ofta har flera roller. Idrottsläraren är en fritidspedagog, som har kompletterat upp...
Svar
9
· Visningar
1 289
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp