Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hur pratar man med en sjuåring om missfall, bebisar som plötsligt dör i magen och nya graviditeten? Sjuåringen i fråga är min kompis...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: em-pirre
·
Övr. Barn Ni som haft problem med foglossning under graviditeten, hur lång tid tog det innan ni var smärtfria? Tänkte mer specifikt vid ridning...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Elisha
·
Småbarn I mars är det tänkt att familjen ska utökas, och då minste storebror är strax över 2 år så behöver vi en större skötväska. Det måste få...
Svar
18
· Visningar
2 507
Senast: hvala
·
Övr. Barn Hur tänker ni/har ni tänkt när det gäller skaffandet av syskon? Fördelar och nackdelar med att få barn tätt eller vänta lite längre...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 455
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Efter den preliminära domen att det är IVF som återstår har jag läst på en del, och nog är det anmärkningsvärt hur stelbent det är inom...
Svar
18
· Visningar
1 420
Senast: Amha
·
Övr. Barn Vår niomånaders börjar redan växa ur liggläge på citycrossen och jag börjar planera för barnvagnsinköp nr 7... Krav fullt liggläge även...
Svar
2
· Visningar
551
Senast: pimy
·
Gravid - 1år nu börjar det förhoppningsvis snart dra ihop sig inför förlossning för min del (bf +4). Har under hela graviditeten inte velat veta min...
2
Svar
31
· Visningar
3 449
Senast: pimy
·
Småbarn Min dotter är 3 år nu i december och dricker välling när hon ska lägga sig, men jag har funderat lite över hur länge de "ska" dricka...
2
Svar
25
· Visningar
10 531
Senast: Bri
·
Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 290
Senast: ako
·
Övr. Barn tänkte att här inne vet folk säkert bäst ;) Om två veckor har vi bröllop. På,gästlistan finns sju barn. Två 1.5 år, två 3-4 och tre st...
2
Svar
28
· Visningar
4 065
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Jag och sambon har blivit tillfrågade om vi vill bli gudföräldrar till ett av våra bästa kompispars fina dotter :love: Vi känner oss...
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: AraSlei
·
Övr. Barn På lördag åker vi med tre barn (4, 2 och 1 år) på camping på Côte d'Azur. Vi har hyrt ett s.k. mobile home, så vi ska inte tälta, men...
Svar
0
· Visningar
501
Senast: majola
·
Övr. Barn Vilka nässugar rekommenderar ni? För- och nackdelar? Har en Näsfrida som vi använder men min son låter rosslig i näsan även efter...
Svar
3
· Visningar
1 214
Gravid - 1år Är gravid igen efter ett uteblivet missfall (MA)i vintras. Gick förra gången till RUL i v 20 utan att något visade på att nåt skulle...
Svar
12
· Visningar
2 073
Senast: pimy
·
Övr. Barn Tänkte ställa en liten hästfråga härinne för jag tror inte kompetensen finns i något annat forum.. Eftersom de flesta härinne här barn...
Svar
6
· Visningar
737
Senast: Leoni
·
Gravid - 1år hej! Nu är fröken paranoia här igen.. Sedan två veckor tillbaka så tycker jag att min lilla bebis inte rör sig på samma vis som innan...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: Amha
·
Småbarn Mitt barn är 13,5 månader och nu tycker vår bvctant att hen är för tjock. Hen har gått upp ett halvt snäpp på alla tre kurvorna, det är...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 198
Senast: Nemo
·
Övr. Barn Jag hoppas det finns någon här som har erfarenhet och kunskap inom det här. Vad krävs av en person/en familj för att få bli familjehem...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Görel
·
Övr. Barn Mina döttrar närmar sig åldern då det börjar hända saker med kroppen, såsom bröst och mens och sånt. Vi har tagit den "lilla versionen"...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
15 496
Senast: cirkus
·
  • Låst
Gravid - 1år En tråd att följas åt för oss som ska ha bebis i höst Har en dotter på 5år så kändes lagom med en till nu. Plussade förra veckan till...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
127 317
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp